نمایشگاه بین‎المللی ایران پلاست با حضور 15 کشور گشایش یافت

دوازدهمین دوره نمایشگاه بین‎المللی ایران پلاست با حضور بیژن زنگنه وزیر نفت و مشارکت شرکت‎هایی از 15 کشور از صبح امروز (دوشنبه) در تهران آغاز به کار کرد.

 در آیین افتتاحیه دوازدهمین دوره نمایشگاه بین‎المللی ایران پلاست رضا نوروززاده معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران و شماری از مسوولان صنعت نفت و پتروشیمی در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران حضور داشتند.

دوازدهمین دوره نمایشگاه بین‎المللی ایران پلاست که نمایشگاه تخصصی صنعت پتروشیمی به شمار می رود، با شعار «رونق کسب و کار جهانی صنعت پلاستیک» برپا شده است.

نمایندگانی از 15 کشور شامل آلمان، ایتالیا، سوئیس، اتریش، قبرس، بلژیک، صربستان، تایلند، یونان، هند، هلند، ترکیه، چین، تایوان و کره جنوبی در این دوره از نمایشگاه مشارکت دارند.

بیش از 230 تجار و 15 هیات اقتصادی از 13 کشور خارجی از جمله عراق، جمهوری آذربایجان، افغانستان، پاکستان، ترکمنستان، ارمنستان، ترکیه، تونس، کنیا، هند و سریلانکا دعوت شده اند تا در این دوره از نمایشگاه حاضر شوند.

همچنین 22 کشور شامل سوریه، امارات متحده عربی، چین، قزاقستان، اوکراین، ازبکستان، ترکیه، ارمنستان، عراق، افغانستان، روسیه، غنا، کنیا، تانزانیا، ایتالیا، فرانسه، آلمان، رومانی، اسپانیا، کانادا و کلمبیا در این دوره از نمایشگاه دارای بازدیدکننده انفرادی هستند.

نمایشگاه بین‎المللی ایران پلاست به دنبال فراهم کردن زمینه‎ای برای رونق بازار صنایع پلاستیک داخلی و تسهیل روند بازاریابی جهانی و حضور این بخش از صنعت کشور در بازارهای جهانی است. این نمایشگاه، بزرگ‌ترین رویداد صنعت پلاستیک در منطقه خاورمیانه به شمار می‌رود و در بین نمایشگاه‎های معتبر صنعت پلاستیک جهان طبقه‎بندی می‎شود.

در حاشیه این دوره از نمایشگاه ایران پلاست مذاکرات و نشست‌های رودررویی میان فعالان صنایع پتروشیمی ایران و دیگر کشورها برگزار خواهد شد.

همچنین چهار همایش با حضور اتحادیه‎ها و شرکت‎های داخلی و خارجی فعال در صنعت پلاستیک در حاشیه این نمایشگاه برگزار می‎شود.

دوازدهمین دوره نمایشگاه بین‎المللی ایران پلاست از دوم تا پنجم مهرماه در محل دائمی نمایشگاه‎های بین‎المللی تهران برگزار می شود.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن