فراخوانی زنگنه و اردکانیان به کمیسیون انرژی مجلس

در دومین هفته پاییز، علاوه بر بیژن نامدار زنگنه و رضا اردکانیان، وزرای علوم، آموزش و پرورش، بهداشت، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، کشور و دادگستری، برای پاسخ به سوال نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید در نشست کمیسیون های تخصصی مجس حضور یابند.

به گزارش انرژی امروز، در حالی که کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی از یکشنبه تا چهارشنبه هفته آینده جلسه دارند، وزرای نفت و نیرو به همراه 8 وزیر دیگر برای پاسخ به پرسش های مطرح شده ازسوی نمایندگان، در مجلس باید حاضر شوند.

پاسخگویی وزرای نفت و نیرو به 8 عضو کمیسیون انرژی 

قرار است وزیر نفت برای پاسخ به سوال 3 نماینده در جلسه روز یکشنبه در کمیسیون انرژی مجلس حضور یابد. همچنین سه شنبه وزیر نیرو برای پاسخ به پرسش 5 نماینده راهی این کمیسیون می شود.

میزبانی کمیسیون عمران از وزیر نیرو

وزیر نیرو سه شنبه آینده در کمیسیون عمران نیز حاضر می شود تا به سوال 9 نماینده درباره وضعیت توزیع آب شرب و بهداشتی کشور پاسخ دهد.  قرار است سه شنبه اهداف، برنامه ها و اقدامات و عملکرد دولت دوازدهم برای صدور خدمات فنی و مهندسی و مشارکت در بازسازی کشورهای همسایه نیز بررسی شود.

بررسی وضعیت بازار ارز در کمیسیون اقتصادی

وضعیت بازار ارز و کالاهای اساسی یکشنبه آینده با حضور مسئولان در کمیسیون اقتصادی مجلس بررسی می شود. همچنین قرار است اعضای کمیسیون اقتصادی درباره طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران هم اندیشی کنند.

کمیسیون امنیت ملی، میزبان سفیران کشورهای اروپایی 

نشست مشترک اعضای کمیسیون امنیت ملی با سفیران کشورهای اروپایی دوشنبه آینده در کمیسیون امنیت ملی برگزار می شود.بررسی روابط ایران با کشورهای عضو اتحادیه اروپا و همچنین بررسی وضعیت حمل و نقل بین المللی کشور با حضور وزیر راه و شهرسازی نیز در دستور کار کمیسیون امنیت ملی مجلس قرار دارد.قرار است رییس کارگروه هسته ای کمیسیون نیز درباره گزارش جدید این کمیته به نمایندگان گزارش ارائه کند.

طرح نحوه اجرای احکام اعدام- قطع عضو و نقص عضو در کمیسیون قضایی

در جلسه روز یکشنبه کمیسیون قضایی طرح نحوه اجرای احکام اعدام، قطع عضو و نقص عضو و طرح اصلاح ماده 43 قانون حمایت خانواده بررسی می شود.

قرار است وزیر دادگستری برای پاسخ به سوال هشت نماینده سه شنبه آینده به کمیسیون برود.

وزیر جهاد کشاورزی به کمیسیون کشاورزی می رود

بررسی مسائل و مشکلات تولیدکنندگان پالایشگاهی در دستور کار روز یکشنبه این کمیسیون قرار دارد. همچنین قرار است مشکلات صنعت مرغداری کشور در جلسه روز دوشنبه این کمیسیون بررسی شود.وزیر جهاد کشاورزی نیز برای پاسخ به سوال 12 نماینده سه شنبه آینده به کمیسیون کشاورزی می رود. 

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن