برگزاری نمایشگاه بین المللی دریایی IRANIMEX۲۰۱۸ در کیش

 اولین نشست کمیته مشترک هماهنگی نمایشگاه بین المللی دریایی (IRANIMEX۲۰۱۸) در دبیرخانه هماهنگی ارگان های دریایی در سازمان بنادر و دریانوردی برگزار شد.

دراین نشست که نمایندگان شورای عالی ارگان های دریایی نیز حضور داشتند، علی اکبر مرزبان مدیرکل امور دریانوردان و سازمان های تخصصی بین المللی سازمان بنادر و دریانوردی و مسئول دبیرخانه هماهنگی ارگانهای دریایی کشور از تجمیع نمایشگاه های دریایی با عنوان «نمایشگاه بین المللی دریایی جمهوری اسلامی ایران» خبر داد و گفت: نمایشگاه بین المللی دریایی با حضور همه شرکت های دریایی، کشتیرانی، خدمات بندری و صنایع فرا ساحل در روزهای ۲۶ لغایت ۲۸ آذرماه در جزیره کیش برپا خواهد شد.

مدیرکل امور دریاوردان و سازمان های تخصصی بین المللی سازمان بنادر و دریانوردی ، زمینه های مشارکت در نمایشگاه بین المللی دریایی((IRANIMEX۲۰۱۸ ؛ بنادر و کشتیرانی، صنایع ساخت و تعمیر کشتی ، صنایع فراساحل، سازندگان و تامین کنندگان تجهیزات دریایی ، خدمات مشاوره و مهندسی ، تحقیقات و آموزش دریایی و… عنوان کرد.

مرزبان گفت: این نمایشگاه باهدف ارائه پتانسیل‌ها و توانمندی‌های داخلی و آشنایی با توانمندی شرکت‌های خارجی، زمینه را برای تبادل اطلاعات و تکنولوژی و همین‌طور آشنایی صنعتگران، متخصصان، دانشجویان، پژوهشگران و سایر ذینفعان را فراهم می‌کند، همچنین فرهنگ‌سازی عمومی در حوزه دریا از دیگر اهداف اصلی این دوره از نمایشگاه است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی،  مسئول دبیرخانه هماهنگی ارگانهای دریایی کشور با اشاره به گستره وسیع موضوعات دریایی مانند گردشگری، شیلات، محیط‌زیست، اقیانوس‌شناسی و علوم جوی، صنعت ساخت شناور و تجهیزات دریایی، قوانین و مقررات، ایمنی و …، از جامعه ذینفعان و عموم مردم برای بازدید از نمایشگاه دعوت کرد.

مجری این نمایشگاه نیز در این نشست گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، در نمایشگاه بین المللی دریایی امسال شرکت هایی از کشورهای منطقه از جمله روسیه ، چین و کشورهای آسیای میانه در نمایشگاه حضور داشته باشند.

وی، مشارکت اتاق های بازرگانی و حضور سفرای کشورهای دریایی مقیم ایران در نمایشگاه دریایی ۲۰۱۸ کیش را از وجه تمایز این نمایشگاه با سال های گذشته عنوان کرد و از برنامه ریزی برای حضور دانشگاه دلف هلند و مشارکت انجمن های دریایی و دانشگاه های داخلی در مهم ترین نمایشگاه دریایی کشور خبر داد

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن