نامه ابقای زنگنه کار کیست؟

یک هفته‌ای است در بین کارمندان و مدیران جنوب نامه‌ای در حمایت از ادامه وزارت زنگنه در دولت روحانی دست به دست می‌شود که امضا و منتشر شود.

کانال «از نفت چه خبر؟» دراین‌باره گزارش داد: مشخص شده است پشت امضای این نامه نه مدیر ارشدی است و نه مسئولی و فراتر از آن هیچ اجباری در کار نیست که اگر بود به شیوه دلواپس‌ها در کسری از ساعت یک نامه نوشته می‌شد و به اسم جمع کثیری از کارمندان بدون امضا منتشر می‌شد اما همین که امضای این نامه یک هفته طول کشیده است نشان می‌دهد جریان امضا کردن طبیعی و عادی جلو می‌رود،

این کانال تلگرامی در ادامه گزارش خود نوشت: همین موضوع باعث نگرانی جریانات دلواپس به خصوص سایت «نفت نیوز» شد که در مطلبی کاملا دروغ نوشت که پشت امضای این نامه اجبار مدیران است که اگر کارمندی امضا نکند تهدید به برخورد اداری و این قبیل موضوعات شده و می‌شود.

 جریان این نامه دقیقا برخلاف تصویری است که دلواپس‌ها و واسطه‌های رسانه‌ای شان از جایگاه زنگنه در جنوب می‌سازند. اینها همیشه بر این طبل کوبیدند که زنگنه در اهواز و دیگر شهرهای نفتی جنوب هیچ جایگاهی ندارد و زنگنه در بدنه نفت اصلا محبوب نیست. این برساخته کاذب در زمان انتخابات اوج گرفت و هر روز تقریبا نفت نیوز و دیگر واسطه‌های رسانه ای نوشتند که رای روحانی در خوزستان خوب نیست چرا که وزیر نفتش گند زده است. نتیجه عجیب رای خوزستان و حمایت قاطع از رییس‌جمهور به سقف کوبیدن این تحلیل سراسر کذب بود.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن