نیاز امروز جامعه ما آموزش و پیشگیری است

نیاز امروز جامعه ما آموزش و پیشگیری است، بطوری که اگر آموزش های لازم به شهروندان ارائه و موارد ناایمن برطرف شود، بسیاری از حوادث بزرگ و خطرآفرین رخ نخواهد داد.

فرشید ابدالی دهدزی مدیرعامل شرکت پالایش گاز پارسیان به مناسبت هفتم مهر روز ایمنی و آتش نشانی در دیدار با آتش نشانان شهر مهر ضمن بیان مطلب فوق، اظهار داشت: آتش نشانان ایثارگرانی هستند که با همت و تلاش خود، عهده دار مسئولیت خطیری هستند که با جانفشانی، ایمنی و آرامش را برای شهروندان به ارمغان می آورند.

وی در ادامه به اهمیت مسئولیت اجتماعی پالایشگاه و خدمت رسانی به مردم، اشاره کرد و گفت: این پالایشگاه به عنوان مهمترین صنعت منطقه، علیرغم بالا بودن خطر در محیط‌های گازی؛ تاکنون بارها به کمک مردم منطقه و آتش نشانان شتافته، حریق‌های روی داده را اطفا کرده و تمام توان خود را در رفع حوادث و بحران هایی مثل آتش سوزی، سیل و تصادف و  … در سطح منطقه به کار گرفته است و کماکان خود را نسبت به جامعه پیرامونی مسئول می داند.

در این دیدار، محتشم رییس شورای اسلامی شهر مهر ضمن تشکر از تعاملات بسیار خوب پالایشگاه با شورای اسلامی، شهرداری و مردم شهرستان مهر با بیان تاریخچه نامگذاری روز ملی ایمنی و آتش نشانی گفت: اعضای شورای شهر مهر همواره درکنار آتش نشانان بوده و نگاه مردم به این عزیزان همواره مثبت بوده است و با تلاش های صورت گرفته با افزایش تجهیزات آتش نشانی مهر، خدمات دهی این سازمان افزایش یابد.

همچنین جعفری معاون شهرداری مهر با قدردانی از حضور مدیرعامل و مسئولان پالایشگاه گاز پارسیان در جمع آتش نشانان اظهار داشت: حمایت از آتش نشانی به حفظ ثروت، سرمایه ملی و منابع انسانی و طبیعی کمک می کند و توجه به مسائل معیشتی آتش نشانان حائز  اهمیت بوده و امید است با مکاتبات لازم کمبود نیروهای ایستگاه آتش نشانی مهر نیز مرتفع شود.

در این دیدار مهندس ابدالی با اهدای لوح یادبود از طرف کارکنان پالایشگاه گاز پارسیان از زحمات و تلاش های شبانه روزی آتش نشانان خدوم تقدیر کرد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن