تهیه برنامه جامع تامین آب 73 شهرخراسان رضوی برای سال 98

حسین اسماعیلیان که در جمع همکاران ورزشکار در بیست و یکمین دوره مسابقات فوتسال استان سخن می گفت با بیان اینکه  این برنامه برای بدبینانه ترین حالت تهیه شده است اظهار امیدواری کرد با تلاش مضاعف همکاران در ستاد، شرکت های تبصره دو و امورهای تابعه تابستان 98 نیز همچون سه سال گذشته بدون قطع و حتی نوبت بندی آب پشت سرگذاشته شود.

به گفته وی سختی های موجود باعث نشده است تا شرکت های آبفا از جمله خراسان رضوی در انجام وظیفه خطیر سقایی خود قصور کنند

. وی همچنین با اشاره به مشکلات ناشی از تغییرات قیمت ها و در نتیجه افزایش هزینه ها که بار سنگینی را به شرکت تحمیل کرده است متذکر شد: ادامه کار در سال جاری و سال 98 با شرایط سال های گذشته امکان پذیر نیست و باید در این زمینه چاره اندیشی داشته باشیم.

وی افزود: هیئت مدیره ، شورای معاونین و کمیته های مدیریت درآمد و هزینه و اقتصاد مقاومتی در این زمینه فعال شده اند و راهبردهای جبران کاهش درآمد وافزایش هزینه ها را در دست برنامه ریزی و اقدام دارند. مدیرعامل آبفای خراسان رضوی با این حال بر حذف هزینه های غیرضرور به منظور کاهش هزینه ها و حتی هزینه های ضروری تاکید و همه کارکنان را به صرفه جویی در مصرف اقلام اداری و اولویت بندی فعالیت ها و خروج برنامه های غیر ضرور از چرخه عملیاتی توصیه کرد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن