پروژه‌های برق را براساس اولویت افتتاح می کنیم

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پروژه‌های برقرسانی در این استان براساس اولویت ها افتتاح و به بهره‌برداری خواهند رسید.

 داود راهزادی در نشست با حوزه معاونت بهره‌برداری این شرکت در سالن جلسات، تعداد پروژه های برقرسانی در دست اجرا را حدود 200 پروژه عنوان و اظهارداشت: افتتاح و تکمیل این پروژه ها باتوجه به شرایط خاص اقتصادی کشوربایستی اولویت بندی شود. وی اعتبار مورد نیاز و هزینه شده برای تکمیل و بهره برداری از پروژه های برقرسانی استان کهگیلویه و بویراحمد را حدود 450 میلیارد ریال ذکر و خاطرنشان کرد: اعتبارات این پروژه ها از محل های ملی، داخلی و روستایی است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کاهش تلفات انرژی شهرهای یاسوج و سی سخت، برقرسانی به روستای باباحاجی دنا، توسعه و اصلاح شبکه های روستای تل زری، دستگرد و کوشک کهگیلویه، کاهش تلفات انرژی شهرهای دهدشت و لنده، اصلاح و کاهش تلفات انرژی شبکه های برق دوگنبدان شهرستان گچساران و توسعه و احداث شبکه های برق در مناطق مختلف شهری و روستایی استان از مهمترین پروژه های در دست اجرای این شرکت هستند.

راهزادی با تاکید براینکه از اکنون باید به‌فکر تدابیر مناسب جهت تامین برق پایدار در فصل‌های پاییز و زمستان باشیم، خاطرنشان کرد: با تکمیل پروژه های در دست اجرا شاهد کاهش خاموشی‌ها، تقویت و پایداری شبکه های برق در استان کهگیلویه و بویراحمد خواهیم بود. وی گفت: تیم‌های عملیاتی و اتفاقاتی برای تامین برق پایدار و خدمات رسانی مطلوب به مشترکین برق در این استان از هم اکنون بایستی آموزش های لازم را فراگرفته و مدیران نواحی و روسای واحدهای بهره برداری نیز نظارت های لازم را در این ارتباط داشته باشند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اپراتورهای واحدهای اتفاقاتی باید بنحو شایسته ای پاسخگوی تماس مشترکین باشند، اظهارداشت: تلفن های 121 بطور شبانه روزی باید پاسخگوی این تماس ها باشند. به گزارش پاون، در این نشست، برنامه ها و راهکارهای سرعت بخشی به مشترکین برق در فصل های پاییز و زمستان توسط مدیران شرکت کننده ارائه و تبادل نظر شد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن