گاز استان کردستان جزو 5 شرکت برتر در حوزه مدیریت انرژی صنعت نفت قرار گرفت

 ارزیابی که در حوزه مدیریت انرژی از سوی ارزیابان وزارت نفت صورت گرفت شرکت گاز استان کردستان در بین 5 شرکت برتر این حوزه جای گرفت.

احمد فعله گری مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در جلسه ای با حضور با ارزیابان اظهار داشت: ارزیابانی که از بیرون سازمان برای بازدید حضور می یابند فرصت مغتمنی در اختیار سازمان قرار می دهند که از نقاط بهبود خود اطلاع حاصل کنند و شناسایی نقاط  ضعف برای افرادی که از بیرون به سازمان می نگرند بسیار ارزشمند بوده و دارای اهمیت ویژه ای است .

وی افزود: برای کاربردی کردن مصرف بهینه در حوزه انرژی باید در زمینه توانمند کردن مدیران و کارکنان سازمان قدم برداشت و گام بعدی آشنا کردن کارکنان و مدیران با قوانین و مقررات و بخشنامه های است که در حوزه انرژی از طرف رده های بالای سازمان صادر می شود.

فعله گری تصریح کرد : بالا بردن زمینه آگاهی مدیران در سطوح مختلف سازمانی از حساسیت و اهمیت ویژه ای پیروی می کند چون مدیران برای پیشبرد اهداف استراتژیک و زیربنایی سازمان متبوع خود تصمیم گیری می کنند و هر اقدامی در این مورد می تواند در عملکرد سازمان تاثیر بسزایی داشته باشد .

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در مورد توسعه گازرسانی در سطح استان اضافه کرد: در طراحی و مسیریابی اجرای پروژه های گازرسانی به روستاها بیشترین تلاش کارشناسان در جهت حفظ و صیانت از منایع طبیعی و جنگل ها می شود و با تعیین مسیر مناسب از تخریب محیط زیست جلوگیری می گردد.

فعله گری در پایان اظهاراتش گفت : در تامین سوخت مستمر ، مداوم و پایدار شرکت گاز استان کردستان اقدامات مثبت و ارزنده ای انجام داده و با گسترش شبکه های گازرسانی در سطح شهرها و روستاها ، بستر مناسبی برای تامین گاز صنایع در حال فعالیت یا صنایعی که در آینده به چرخه تولید وارد می شوند ، فراهم کرده است .

در ادامه این جلسه احمد فضلی سر ازریاب جایزه ملی مدیریت انرژی به اقدامات خوب و سازنده شرکت گاز استان کردستان در زمینه صرفه جویی در حوزه انرژی اشاره کرد و گفت : با طراحی نورهای مناسب در ساختمان های ستاد و نواحی در مصرف برق صرفه جویی مطلوبی صورت گرفته و با نصب سیستم های فتوولتائیک و تغذیه برق تولید شده به شبکه مصرف  صرفه جویی به حد عالی ارتقا یافته است.

فضلی در ادامه سخانش اظهارداشت : توانمندسازی نیروی انسانی با آموزش در حوزه مدیریت انرژی و تشکیل کمیته تخصصی در این زمینه می تواند تقویت کننده تفکر و ایده صرفه جویی در مصارف انرژی باشد.

وی در پایان سخنانش از عملکرد عالی روابط عمومی در زمینه آموزش در حوزه مدیریت انرژی برای مشترکین گاز طبیعی استان کردستان تشکر و قدردانی کرد افزود: روابط عمومی امروز در سازمان ها نقش بی بدیل و تاثیرگذار خود را در تنویر افکار عمومی و تبین روش های عملی نفوذ در کانون جامعه را به منصه ظهور گذاشته  و در برنامه ریزی اهداف استراتژیک سازمان ها برای حفظ  ارتباط پایدار با محیط برون سازمان را قالب می دهند و این امر یعنی روابط عمومی ها شاکله اطلاعات و ارتباطات را تدوین می کند و به این طریق  نقش اساسی و حساس خود را به سازمان ها دیکته کرده  وعملا بدون حضور این واحد پیشبرد اهداف با مشکل اساسی روبرو می شود.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن