مصرف یک میلیارد متر مکعبی گاز طبیعی نیروگاه شازند

مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی از مصرف بیش از یک میلیاردو294میلیون مترمکعب گاز طبیعی در شش ماهه نخست سال جاری از سوی نیروگاه حرارتی شازند استان در راستای کاهش آلودگی زیست محیطی که برابر بابیش از44درصد کل مصرف استان است خبرداد.

محمدرضا سمیعی تحویل گازطبیعی به صنایع و ترغیب آنها به استفاده از این سوخت پاک را فعالیتی در زمینه گسترش مسئولیت اجتماعی شرکت گاز استان مرکزی دانست و افزود: استفاده از گاز طبیعی به جای دیگر سوخت های فسیلی یکی از راهکارهای عملی و موثر در راستای کاهش آلودگی ناشی از استفاده از سوختهای فسیلی است که خوشبختانه این شرکت در این زمینه موفق عمل کرده است.

وی تصریح کرد: این شرکت با گازرسانی به صنایع عمده و جز در سطح استان در تحقق این امر عملکرد مناسبی داشته و با تلاش شبانه روزی کارکنان خدوم خود سعی برتداوم گازرسانی به نقاط را در برنامه  واهداف خود تعریف کرده است.

سمیعی در ادامه به مصرف گاز طبیعی در همه بخش ها به میزان دو میلیارد و 951میلیون مترمکعب اشاره  کرد و در این خصوص گفت: در 6 ماهه نخست سال جاری در بخش خانگی 249میلیون مترمکعب، در بخش تجاری 42میلیون مترمکعب، در بخش صنایع یک میلیاردو 276میلیون مترمکعب،در بخشCNG90میلیون مترمکعب و در بخش نیروگاه یک میلیاردو294میلیون مترمکعب گاز طبیعی در سطح استان مرکزی به مصرف رسیده است که گام مهمی در راستای کاهش آلودگی زیست محیطی است.

مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی در پایان، مردم شریف استان را به مصرف بهینه و ایمن از حامل های انرژی دعوت  کرد و از مشترکین خواست تا با مدیریت صحیح مصرف از تمامی حامل های انرژی شرکت های خدمت رسان به مردم یاری کنند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن