رضایت مندی مشترکین هدف غایی شرکت گاز استان کردستان

مدیر عامل شرکت گاز کردستان به همراه روسای ستادی از منطقه 2 گاز رسانی شهرستان سنندج بازدید کرد.

 مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در دیداری که به همراه روسای واحدهای ستادی از گازرسانی منطقه 2 شهرستان سنندج  به عمل آوردند، ضمن تقدیر از کارکنان این ناحیه گفت: یکی از اهداف مهم و استراتژیک شرکت گاز استان کردستان افزایش سطح رضایت مشترکین گاز طبیعی استان کردستان در سطح تمام شهرها و روستاهای استان بوده و تحقق این هدف فقط با کیفی سازی حدمات امکان پذیر است.

 احمد فعله گری با بیان اینکه  امیدواریم که با برنامه ریزی دقیق و درست بتوانیم گاز را به طور مستمر و پایدار به  دورترین نقاط و برسانیم، افزود: نظر به سپری شدن فصل گرما و با کاهش محسوس دمای هوا اولین وظیفه ای که به عهده ماست آمادگی تاسیسات و تجهیزات گازرسانی است تا شرایط مساعد برای استمرار و تداوم جریان گاز و گرمابخشی به منازل مسکونی ادامه دار باشد.

وی با اشاره به آمار مشترکین این منطقه، افزود: منطقه 2 گازرسانی شهرستان سنندج دارای 85 هزار مشترک است که از لحاظ تعداد مشترک بزرگترین ناحیه استان می باشد که جمعیت قابل توجهی از ساکنان را به خود اختصاص می دهد و این امر حساسیت و اهمیت استمرار خدمات در این منطقه را بالا می برد.

مهندس فعله گری به وضعیت پروژه ایستگاه دوم تقلیل فشار شهر سنندج اشاره کرد و اظهار داشت: تمام قطعات مکانیکال ایستگاه دوم تقلیل فشار شهرستان سنندج تامین گردیده و به زودی در مدار مصرف و تامین گاز شهروندان قرار خواهد گرفت.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در پایان سخنانش اضافه کرد: نیروی انسانی ، امکانات و تجهیزات بایستی در آمادگی صد در صد بوده و طوری ساماندهی گردند که در هنگام بروز مشکلات احتمالی در دقایق اولیه مهار شده و نباید تبدیل به چالش گردد و هوشیاری نیروی انسانی برای مقابله با حوادث در دقایق اولیه از حساسیت ویژه ای برخوردارست.

در ادامه این بازدید رئیس گازرسانی منطقه 2 سنندج ضمن ابراز خرسندی از حضور مدیرعامل و روسای واحدهای ستادی شرکت گاز استان و دیدار با کارکنان، گفت: خوشبختانه 100درصد جمعیت شهری شهرستان سنندج گازدار شده اند که این حاصل زحمات همکاران و پشتیبانی های مدیرعامل است.

وی  با اشاره به اینکه در منطقه 2 شهرستان سنندج  85 هزار مشترک تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند، گفت: تعداد مشترکین شهری این منطقه 76 هزار بوده و تعداد مشترکین روستایی 9 هزار مشترک می باشد و در سال جاری و در برهه زمانی شش ماهه اول سال 1  هزار و 937 اشتراک جدید به صف مصرف کنندگان پیوسته اند.

حجت الساداتی رئیس منطقه 2 گازرسانی شهرستان سنندج در پایان ارائه گزارش خود به تعداد روستاهای گاز دار اشاره کرد و تعداد روستاهای بهره مند از گاز طبیعی را 41 مورد عنوان کرد.

لازم به ذکر است استان کردستان دارای 30 شهر است که از این تعداد ، 29 شهر از نعمت گاز طبیعی برخورددار است که معادل 9 99 درصد از جمعیت شهری را شامل می شود 

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن