جذب 6500 میلیارد تومان اعتبارات در بخش گازرسانی کرمان طی سال گذشته

سعید مومنی مدیر گاز رسانی شرکت ملی گاز ایران در بازدید از روند پیشرفت پروژه های گازرسانی در استان کرمان و حضور در جلسه گاز استان، با بیان مطلب فوق اظهار داشت: طی سال گذشته 6500 میلیارد تومان اعتبارات در بخش گازرسانی جذب شده است و حدود 9 هزار میلیارد تومان نیز باید طی سال جاری جذب شود.

به گفته مومنی، حجم بالای پروژه های تعریف شده در برهه کنونی، فقط با کار جهادی در شرکت های گاز استانی و تلاش پیمانکاران سختکوش میسر می شود.

وی همچنین با برشمردن استراتژی های شرکت ملی گاز ایران با تاکید بر لزوم برند سازی و نقش آفرینی این شرکت در عرصه های ملی و منطقه ای و جهانی، افزود: اکنون که وارد 50 ساله دوم عمر شرکت ملی گاز ایران شده ایم و در حال دستیابی به اهداف توسعه ای خود دربخش گازرسانی شهرها و روستاهای کشور هستیم باید علاوه برافزایش کیفیت خدمات، با توسعه مشارکت ها و استفاده از تکنولوژی های جدید، طراحی های بهینه و استفاده از منابع و سرمایه های انسانی کارآمد، نگاه ارباب رجوعی به کار و با نگاه به الگو های دینی و ملی خود به مردمی که به انقلاب پایبند هستند خدمت شایسته ارائه کنیم تا آحاد مردم خوب و ولایت مدار ایران اسلامی، کیفیت خدمات ارائه شده را باتمام وجود احساس کنند.

این مقام مسئول در ادامه سخنان خود با تاکید بر پنج اصل و خصوصیت صداقت، صمیمیت، صبوری، صلابت و صراحت، همه کارکنان را به داشتن این صفات تشویق کرد.

وی همچنین در ادامه به مشترکین صنعتی و عمده استان کرمان اشاره کرد و گفت: این استان یکی از مهمترین قطب های صنعتی جنوب کشوراست و در بخش گازرسانی به صنایع، زیرساخت های خوبی ایجاد شده به گونه ای که در حال حاضر بالغ بر 780 واحد صنعتی اعم از؛ نیروگاه های کرمان، کهنوج ، سیرجان، سرچشمه، کارخانه ها، گلخانه ها ، مجتمع های صنایع غذایی، کوره های آجرپزی و … بهره مند از گاز طبیعی هستند و این تعدد صنایع فعال ، مصرف گاز استان را به لحاظ اختصاص سهم مصارف گاز از سایر بخش ها متمایز کرده است.

مدیر گاز رسانی شرکت ملی گاز ایران در ادامه افزود : با توجه به زلزله خیز بودن استان کرمان، انجام امور مقاوم سازی و ارتقای آمادگی در مسیر بحران بسیار حائز اهمیت است و همچنین انجام پژوهش در جلوگیری از هدر رفت گاز ، از جمله موارد مهم پژوهشی است.

لازم به ذکر است که در ابتدای این جلسه منوچهر فلاح مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان در جریان این بازدید به روند مثبت گازرسانی در استان و شهرستان های جنوبی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 14پروژه فعال خط انتقال و خط تغذیه در سراسر استان وجود دارد که با بهره برداری از آن ها 12 شهر و 246 روستا از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

وی افزود: علاوه بر این موارد به زودی شاهد بهره مندی 3 شهرستان جیرفت، نرماشیر و فهرج با هزینه ای بالغ بر 100 میلیارد تومان از نعمت گاز خواهیم بود که همگی گوشه ای از حرکت رو به رشد و پرشتاب گاز رسانی در استان است که با تلاش های شبانه روزی کارکنان شرکت گاز استان کرمان و حمایت های شرکت ملی گاز ایران، تعامل بسیار خوب با نمایندگان مجلس و مسئولین استان تحقق پیدا کرده است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن