آیدانوا، اولین کشتی کروز با سوخت گاز طبیعی مایع (LNG)

شرکت کشتی‌رانی آلمانی آیدا، در حال تولید اولین کشتی مسافرتی خود به سفارش آژانس تفریحی کارناوال با سوخت گاز طبیعی مایع به اسم آیداناوا است.

این کشتی اولین کشتی از هفت کشتی نسل آینده کشتی‌سازی با سوخت LNG و سیزدهمین کشتی شرکت کارناوال در ناوگان آیدا خواهد بود. قرارداد ساخت این کشتی داین کشتی قرار است طی تعطیلات هفت روزه از مدیرا به جزایر قناری سفر کند.

آیداناوا با نیروی LNG و منطبق با استانداردهای زیست محیطی نماینده نسل آینده مسافرت‌های سبز خواهد بود. همچنین در این کشتی نوآوری‌هایی در تجهیز امکانات رفاهی و تفریحی انجام شده است که باعث می‌شود 5200 مسافر این کشتی تجربه جدیدی از سفر کروز داشته باشند.

2600 اتاق مجلل، یک پنت‌هاوس، 3 کلوب مختلف از جمله کلوب کودکان، مراکز متعدد ماساژ، سوناهای مجزا، استخر روی سقف کشتی، جگوزی‌های روباز، سالن ورزشی، پارک آبی، فضای صخره‌نوردی و همچنین زمین گلف بخشی از امکانات کشتی کروز آیداناوا است.

برای پذیرایی از مسافران در این کشتی 17 رستوران با طیف گسترده‌ای از غذاهای مختلف میزبان مسافران خواهند بود.این کشتی از دسامبر 2018 سفر خود را شروع می‌کند.ر ژوئن 2015 بسته شده است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن