رفع عیوب خطوط برق در اراک به روش آنالیز گراف

معاون بهره برداری برق باختر از شناسایی محدوده جغرافیایی خط دچار اشکال با استفاده از آنالیز خطوط به روش گراف در این شرکت خبر داد.

 `جعفر نصرتیان` افزود: با آنالیز خطوط به روش گراف توانسته ایم با مشخص کردن محدوده جغرافیایی خط دچار اشکال، نسبت به ریشه یابی عیوب با دقت بیشتری عمل کرده و خطوط را به تفکیک محدوده عیوب شناسایی و از روش های اصلاحی برای رفع معایب استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه شاخص های مهمی که مردم از صنعت برق انتظار دارند حداکثر سرویس دهی و حداقل خاموشی در شبکه است، ادامه داد: تمام تلاش، عملکرد و برنامه ریزی ما در راستای این است که بتوانیم خاموشی‌های کمتری را در شبکه داشته باشیم و مردم، صنایع و مشترکین ما از این نعمت به صورت مستمر بهره مند باشند.

معاون بهره برداری برق منطقه ای باختر در ادامه گفت: برای اینکه خاموشی ها به حداقل برسد، از سیستم تعمیر و نگهداری پیشگیرانه که منطبق با دستور العمل ها و استاندارد های توانیر است بهره‌گیری می‌کنیم. در این سیستم هم سطح تعمیرات، هم توالی و همچنین مدت زمان تعمیرات برای ما مشخص است.

نصرتیان خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما این بوده است که بتوانیم این سطوح تعمیر و نگهداری پیشگیرانه را با استقرار سیستم های نظارتی و کنترلی از نظر کمی و کیفی ارتقا دهیم.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن