بهره مندی 61 درصد جمعیت روستایی کرمانشاه از گاز

در حال حاضر 61 درصد جمعیت روستایی استان کرمانشاه از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند…

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با بیان این مطلب اظهار کرد: درحال حاضر 61 درصد جمعیت روستایی استان کرمانشاه در قالب یک هزار و 100 روستا از گاز طبیعی به عنوان یک سوخت پاک و مطمئن بهره مند هستند.

سیروس شهبازی با بیان اینکه درصدد افزایش ضریب نفوذ گازرسانی به روستاها هستیم، افزود: گازرسانی به 500 روستای استان نیز هم اکنون در دست اجراست که تلاش داریم تا پایان سال 98 این روستاها را به شبکه گازرسانی متصل کنیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: گازرسانی به 150 روستا نیز در مرحله انتخاب پیمانکار قرار دارد که درآینده نزدیک پیمانکاران گازرسانی به این روستاها نیز انتخاب و عملیات اجرایی گازرسانی به آنها آغاز می شود.

وی خاطر نشان کرد: از ابتدای سال تاکنون 140 روستا به شبکه گاز متصل شده‌اند که موجب افزایش ضریب نفوذ گازرسانی به روستاها به میزان 5 درصد شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه در خصوص آخرین وضعیت گازرسانی در مناطق زلزله زده استان نیز اظهار کرد: در مناطق شهری و یا روستاهای گازدار این مناطق، گاز منازلی که خسارات کمتری داشته اند و یا عملیات بازسازی آنها انجام شده، وصل است و مردم این مناطق هم اکنون از گاز استفاده می کنند.

وی تصریح کرد: درخواست های مشترکین مناطق زلزله زده استان برای وصل گاز، پس از انجام عملیات بازسازی منازل به سرعت مورد رسیدگی قرار می گیرد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن