پدافند غیرعامل؛ مهمترین ارکان گاز استان اردبیل

همایش پدافند غیرعامل در سالن همایش‌های در شرکت گاز استان اردبیل با حضور معاونت مدیرکل پدافند غیرعامل استان، رئیس خطوط لوله یارد اردبیل و مدیران و کارکنان شرکت گاز این استان برگزار شد.

 فیروز خدایی مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل ضمن خوش آمدگویی به حضار با بیان اینکه مهمترین تهدید در فضای فعلی، تهدیدات سایبری است، عنوان کرد: در حال حاضر مهمترین فعالیت‌های شرکت گاز در فضای سایبری انجام می‌شود و این فضا همان‌گونه که یک فرصت تلقی می‌شود، می‌تواند یک تهدید بزرگ نیز برای شرکت‌ گاز به حساب آید.

این مقام مسئول با اشاره به اقدامات ارزنده امور HSE شرکت گاز استان اردبیل در حوزه پدافند غیرعامل، اظهار کرد: این همایش با هدف آشنایی مدیران و کارکنان با فرهنگ سازی الزامات و اهمیت پدافند غیرعامل در سطح شرکت و آموزش و یادگیری الزامات و رویکرد‌های پدافندی برای کارکنان و کارشناسان برگزار می‌شود.

در ادامه این جلسه، همچنین فیضی، رئیس امور بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل شرکت گاز استان اردبیل ضمن ارایه گزارش عملکرد شرکت گاز استان در این حوزه، گفت: شرکت گاز استان اردبیل در سال‌های اخیر اقدامات ارزنده‌ای در این حوزه انجام داده که انتخاب مشاور در این حوزه، مونیتورینگ ایستگاه‌های CGS، صدور قبض آنی مشترکین، بهره برداری از سامانه پایش الکترونیکی و …. از نمونه این اقدامات است.

فیضی با تاکید بر توجه به پدافند غیرعامل در شرکت گاز استان اردبیل، گفت: با توسعه‌های انجام گرفته در حوزه گازرسانی به اقصی نقاط استان، پدافند غیرعامل بایستی به عنوان مهمترین ارکان اساسی از زمان طراحی و بهره برداری، تا نگهداری تاسیسات و شبکه گازرسانی مد نظر قرار گیرد.

در پایان این مراسم، از تعدادی از روسای نواحی برتر در حوزه رضایتمندی مشترکین و برگزاری مانورهای غیرمنتظره، با اهدای لوح  تقدیر بعمل آمد

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن