آخوندی: با 3 بار استیضاح، حتی یک امتیاز هم به کسی ندادم

عباس آخوندی با گلایه از اقدام رسانه های مخالف و طرح اتهام های دروغ، در مراسم تودیع خود گفت: با 3 بار استیضاح در مجلس، هیچ وقت به دلم هراسی وارد نشد و حتی یک پاپاسی هم امتیاز ندادم.

وزیر پیشین راه و شهرسازی در آیین تودیع و معارفه وزیر جدید راه و شهرسازی افزود: جریان ضدرسانه در 62 ماه خدمتم، طوری عمل کرد که نشان دهد وزیر، معاونان و مدیران وزارت راه و شهرسازی در دولت دوازدهم به تفریح رفته اند.

او افزود: عده ای در این مدت به هیچ اخلاق حرفه ای پایبند نبودند و این خبرگزاری ها جز انحراف افکار عمومی دستاورد دیگری برای مردم ایران نداشتند.

آخوندی با بیان اینکه پس از استعفا، 176 نماینده مجلس از عملکرد 62 ماهه من قدردانی کردند، تصریح کرد: مبنای ورود من به وزارت راه و شهرسازی فقط اجرای طرح های عمرانی نبود، بلکه دسترسی آزاد مردم به اطلاعات، مبارزه با فساد، حاکمیت قانون و رقابت منصفانه بود؛ اما جریان ضدرسانه در این 62 ماه همه تلاش خود را به کار برد که هیچ موفقیتی در این دولت و وزارت راه و شهرسازی به خوبی منعکس نشود.

وی اضافه کرد: چنان تبلیغ کردند که وزارت راه و شهرسازی در 62 ماه، فاقد هرگونه دستاوردی بود و همه مدیران در این مدت به خوش گذرانی رفته بودند.

این مراسم، معاون اول رئیس جمهور از عملکرد وزیر پیشین راه و شهرسازی قدردانی کرد و حکم وزارت «محمد اسلامی» را به وی اهدا کرد. اسحاق جهانگیری در این آیین گفت: بخش حمل و نقل و مسکن در شرایط عادی و فعلی یکی از اصلی ترین و حیاتی ترین بخش ها محسوب می شود و انتظار داریم وزارت راه و شهرسازی با جدیت و قاطعیت بیشتر این بخش را در خدمت توسعه کشور قرار دهد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن