پایان رانندگی: سیستم های حمل و نقل و برنامه ریزی سیاست های عمومی برای وسایل نقلیه شخصی
در حالی که بسیاری از برنامه ریزان حمل و نقل و شهر، محققان، دانشجویان، کارشناسان و رهبران سیاسی با ماهیت فنی و وعده اتوماسیون خودرو آشنا هستند، هنوز همبندی در مورد تاثیرات ناشی از آن یا سیاست ها و اقداماتی که مسئولان سیستم های حمل و نقل باید انجام شود.
پایان دادن به رانندگی: سیستم های حمل و نقل و برنامه ریزی سیاست های عمومی برای وسایل نقلیه مستقل، به بررسی هر دو بالقوه فن آوری اتوماسیون خودرو و موانع آن در هنگام استقرار یکپارچه شهری می پردازد.
این کتاب مورد بررسی برای توسعه عمدی حمل و نقل عمومی خودکار و تحرک به عنوان یک سرویس را به عنوان راه برای تحرک پایدار ارزیابی می کند،
توصیف روش های انتقادی برای برنامه ریزی و مدیریت فناوری اتوماسیون خودرو. این یک مرجع برای درک چرخه زندگی کامل فرایندهای برنامه ریزی سیستم های حمل و نقل چند ساله است، از جمله قوانین جدید، برنامه ریزی، و ابزار های استخراج برای حمل و نقل منطقه ای.
پایان رانندگی با توجه به برنامه ریزی، مبتنی بر تحقیق و راه حل به جای پیش بینی و هشدار، با بحث دقیق درباره طراحی سیستم مورد نیاز برای انجام این تغییر، نتیجه می گیرد.
پس از هر فصل، راه حل های بالقوه را از طریق یک مجموعه ای از تمرینات باز پایان گسترش دهند. رویکرد آنها استراتژیک و عمدی است. آنها خواننده را از تعاریف و تنظیمات زمینه به انتقال به سوی اتوماسیون، با استفاده از طیف وسیعی از استراتژی های خلاقانه و سیاست ها، هدایت می کنند.
در حالی که تلاش ما برای درک اینکه چگونه برای راه اندازی وسایل نقلیه خودکار شروع شده است، این کتاب مقدمه ای مفیدی برای اطلاع رسانی به این تکامل است.
ارائه راهکار عملی حمل و نقل عمومی راه اندازی melding حالت سنتی به دست آوردن و کار با جذب فن آوری های جدید است
یک بحث گام به گام در مورد طرح های سیستم های دیجیتال و رویکردهای موثر تنظیم بر اساس اطلاعات مورد نیاز برای تحرک جدید شهری را فراهم می کند
ابزارهای یادگیری عبارتند از سناریوهای مورد مطالعه، اهداف فصل و سوالات بحث، ستون های فرعی و یک واژه نامه
سال انتشار:
2018
The End of Driving: Transportation Systems and Public Policy Planning for Autonomous Vehicles