حضور NITC در جلسه شورای عالی BV

چهلمین جلسه بین‌المللی شورای عالی موسسه رده‌بندی بیوروریتاس (Bureau Veritas) در زمینه صنایع دریایی و فراساحل برگزار شد.

به گزارش انرژی امروز، در این جلسه که ٧ و ٨ تیرماه در پاریس و با حضور مدیران عامل شرکت‌های بزرگ کشتیرانی و فراساحلی و مدیران ارشد موسسه رده‌بندی BV برگزار شد، سیروس کیان ارثی، مدیر عامل شرکت ملی نفتکش ایران نیز حضور داشت.

وضعیت فعلی و آینده صنعت کشتیرانی و صنایع فراساحل، استانداردهای فنی و قوانین بین‌المللی و موضوعات مرتبط با بازرسی و رده‌بندی کشتی‌ها از جمله مواردی بود که در جلسه شورای عالی موسسه BV مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

موسسات عضو انجمن بین‌المللی موسسات رده‌بندی (آیاکس) پس از اجرایی شدن برجام و لغو تحریم‌ها همکاری خود را با شرکت ملی نفتکش ایران (NITC)به‌عنوان بزرگترین کشتیرانی نفتی جهان، از سر گرفتند که از جمله آنها می‎توان به موسسه رده‌بندی فرانسه BVاشاره کرد. هم اکنون تعدادی از کشتی‌های ناوگان این شرکت تحت کلاس موسسه BV قرار دارد.

موسسه BV از جمله موسسات رده بندی بزرگ و معتبر بین المللی ، پیش از تحریم‌ها با شرکت ملی نفتکش ایران همکاری داشت که این همکاری، با شدت گرفتن تحریم‌ها متوقف شد.

ناوگان شرکت ملی نفتکش ایران اکنون با برخورداری از پرچم، بیمه و کلاس از مراکز معتبر بین‌المللی بدون هیچ مشکلی در آب‌های بین‌المللی از جمله اروپا تردد دارد.

توسعه همکاری‌ها با موسسات بین‌المللی با تکیه بر بهره‌گیری از توان داخلی و توانمندسازی موسسات رده‌بندی ایرانی از جمله سیاست‌هایی است که شرکت ملی نفتکش ایران در این بخش دنبال می‌کند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن