در دیدار مدیر توتال با روحانی چه گذشت؟

مدیرعامل توتال درحالی فردا در سفر خود به تهران قرار است به دیدار حسن روحانی، رییس‌جمهور ایران، برود که پیش از این، یک بار هم در پاریس با روحانی دیدار کرده بود.

روحانی که بهمن ماه 1394 در آستانه اجرایی شدن برجام به فرانسه سفر کرده بود؛ هشتم بهمن ماه روسای شرکت نفتی توتال فرانسه و شرکت هواپیمایی ایرباس را به طور جداگانه در محل اقامت خود در پاریس به حضور پذیرفت.

پاتریک پویان، مدیرعامل توتال، در آن دیدار با روحانی به سوابق حضور  شرکت فوق در جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت که توتال، آماده بازگشت به همکاری‌ها و مشارکت سریع در توسعه میادین انرژی ایران است.

روحانی نیز در این دیدارها با استقبال از حضور سرمایه‌گذاران و انتقال فناوری با رویکرد تولید و صادرات مشترک به ایران گفت که جمهوری اسلامی ایران به دنبال سرمایه‌گذاری مشترک با شرکت‌های بزرگ بین‌المللی در فضای جدید و بر مبنای اصول جدید است.

روحانی به سوابق همکاری توتال با ایران اشاره کرد و گفت: ایران قطب انرژی منطقه است و توتال هم می‌تواند با توجه به سوابق و تجربه‌های همکاری دو طرف، از فرصت‌های خوبی که برای همکاری در حوزه انرژی وجود دارد، بخوبی استفاده کند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن