سخنگوی شرکت پخش: از طرح پیام رسان داخلی برای جایگزینی کارت سوخت، اطلاعی نداریم!

اعلام مدیر یکی از پیام رسان های داخلی برای پذیرش طرح جایگزین کارت سوخت در حالی مطرح شده است که سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از این موضوع اظهار بی اطلاعی می کند.

به گزارش «انرژی امروز» از ایرنا، مدیرعامل یک پیام رسان داخلی، اخیرا از طرحی برای جایگزینی کارت سوخت خبر داده است.

او که شمار کاربران فعال این پیام رسان را 2 میلیون و 800 هزار نفر اعلام کرد، توضیح داد: این روند بهتر از مدیریت و سهمیه بندی سوخت از طریق کارت بانکی است؛ زیرا صدور کارت پرهزینه است، ادعا کرده است این موضوع از طریق شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران پیگیری شده است و اوایل هفته آینده طرح توسط مدیرعامل این شرکت بررسی می شود.

سخنگوی شرکت ملی پخش: اطلاعی از این طرح نداریم

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در همین راستا می گوید: ادعای مطرح شده از سوی این فرد، در دستور کار شرکت قرار ندارد و تاکنون نیز جلسه ای با این شرکت نداشته است.

جعفر پورفرجودی با اشاره به اینکه درهای شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی برای دریافت طرح همه افراد باز است، تصریح کرد: اینکه افرادی ایده های خود را پیش از برگزاری جلسه به شکلی مطرح کنند که گویا آن موضوع قطعی شده است و آن را به شرکت ملی پخش نسبت دهند، اقدام درستی نیست و غیرحرفه ای به شمار می رود.

او با تاکید بر اینکه با توجه به رشد بی رویه مصرف و قاچاق بنزین، احیای کارت سوخت در دستور کار قرار دارد، ادامه داد: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از مالکان خودرو و موتورسیکلت که کارت سوخت خود را گم کرده اند، تا بیست و چهارم آذرماه برای دریافت کارت سوخت اقدام کنند.

با جدی شدن بحث احیای کارت سوخت، بازار شایعه ها نیز داغ شده است، بنابراین شهروندان باید برای دریافت اطلاعات فقط به مراجع رسمی مراجعه کنند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن