در حال رفع موانع هستیم

معاون استراتژی و بازاریابی سایپا سیتروئن با تاکید بر اینکه تمام تلاش خود را برای پاسخ‌گویی به تعهدات خود انجام می دهیم، گفت: زمان تحویل خودروها را بعد از تمهیدات لازم جهت شروع تحویل‌ها اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

به دنبال عدم اجرای تعهدات شرکت سایپا سیتروئن در تحویل خودروهای سیتروئن C3 در موعد مقرر (شهریور ۹۷) برخی  خواستار پیگیری دلایل تاخیر از مسئولان این شرکت خودروسازی شدند که در ادامه پاسخ معاون استراتژی و بازاریابی فروش سایپا سیتروئن آمده است.

حسین مومنی در مورد زمان تحویل خودروهای سیتروئن C3  و دلایل تاخیر در تحویل این خودروها، گفت: با توجه به مشکلاتی که در ماه‌های قبل در مورد تخصیص ارز و ترخیص قطعات  و شرایط بین‌المللی اتفاق افتاد شرکت نتوانست به تعهدات خود در قبال مشتریان در موعد مقرر یعنی شهریور ماه 97 عمل کند.

 معاون استراتژی و بازاریابی فروش سایپا سیتروئن با بیان اینکه شرکت تمام تلاش خود را برای پاسخگویی به تعهدات خود در قبال مشتریان انجام می‌دهد، افزود: سایپا سیتروئن 2 هزار تعهد در خصوص تحویل خودروهای سیتروئن C3 دارد و اگر چه  مشکلاتی در خصوص تامین برخی قطعات وجود دارد اما امید داریم بتوانیم موانع را رفع و تعهدات خود را هر چه سریعتر عملی نماییم.

مومنی افزود: به محض آماده شدن کلیه تمهیدات لازم جهت شروع تحویل رسمی خودروهای سیتروئن C3، اطلاع رسانی رسمی از سوی شرکت سایپا سیتروئن صورت خواهد پذیرفت.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن