آتش سوزی در پالایشگاه آبادان مهار شد

آتش سوزی در پالایشگاه آبادان که بعد از ظهر امروز در حین عملیات تعمیر بخشی از لوله‌های عبور گاز و آب در این واحد صنعتی رخ داد، به طور کامل مهار شد.

به گزارش «انرژی امروز» این حادثه در زمانی که گروه تعمیراتی در حال تعمیر این بخش از خطوط لوله بوده و قصد بریدن لوله را داشتند رخ داد. به دلیل حرارت بیش از حد محیط و وجود مواد سوختی به محض بستن دستگاه کاتر روی لوله و قبل از شروع کار، انفجار به وقوع پیوست. رضا نعیمی رئیس روابط عمومی پالایشگاه آبادان در گفت وگو با ایرنا دلیل بروز حادثه ساعت 15:30 امروز 12 تیرماه پالایشگاه آبادان را گرمای هوا و نشتی خط لوله اعلام کرد. وی افزود: این حادثه جزیی در پای تراک «بستر لوله‌ها» در زمان تعمیر به دلیل گرمای هوا، دمای بالای محیط و نشتی در پالایشگاه آبادان رخ داده است. نعیمی ادامه داد: این حادثه سریعا با کمک واحدهای آتش نشانی و HSE پالایشگاه مهار شد. به گفته وی این حادثه دو مصدوم داشته است که در حال حاضر به دلیل سوختگی سطحی مراحل درمان را در درمانگاه طی می کنند و حال عمومی هر دو نفر خوب است. رئیس روابط عمومی پالایشگاه آبادان اعلام کرد: در حال حاضر تمامی واحدهای پالایشگاه بدون مشکل در مدار قرار دارند.

تسنیم هم اعلام کرده است که این آتش سوزی شش مصدوم به جای گذاشته است که ۲ نفر از آنها سوختگی بالا داشته و به بیمارستانی در اهواز منتقل شدند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن