ارائه راه حل ترکیبی ساختاری برای حفاظت از باتری EV در BEVA Europe 2018

Henkel و RLE International پس از روبهرو شدن با مشکل ناشی از محافظت از باتری در EVها، دربارهی راهحلهای ساختارهای هایبریدی در برابر طرحهای عمومی برای محافظت از باتریهای EV تحقیق و استفاده از آن را معتبر اعلام کردهاند.
به گزارش <.<.انرژی امروز>.>. از Renewable Energy Magazine: این تحقیق شبیه سازی کامل پنل های rocker بهینه شده و دیگر سناریوهای تصادف از دور تا دور ماشین را در بر می گیرد. در عین حال نشان می دهد که قابلیت پایین آوردن وزن آن برای جبران اضافه وزن ناشی از باتری های EV را نیز دارد.
دیوید کارو مدیر بخش مهندسی خودرو در هنکل و دیوید ایروینگ مدیر بخش مهندسی در rle به عنوان حامی مالی beva این مفهوم را با عنوان «مفاهیم معماری کموزن برای حفاظت از باتریها» در روز اول کنگره ساعت ۱۲:۱۵ ارائه خواهند کرد.
در این ارائه، درجهای ترکیبی هیبریدی و استفاده از مواد چسبنده برای رسیدن به کاهش وزن قابل توجه با تغییر زیر لایهها به فلزات سبک، کوچکسازی مواد تشکیل دهنده و بهینه سازی توپولوژی شرح داده میشود. این پروژه همچنین بر همکاری بین دانش مواد و تخصص مهندسی برای ایجاد مزایای رقابتی با طراحی ساختار سبک وزن و مفاهیم تحرک پیشرفته تاکید دارد. مفهوم طراحی های هیبریدی با استفاده از فوم ساختاری با کارایی بالا که تحت الحاق متحرک Henkel و RLE توسعه داده شده و بهینه شده است.



