دیدار معاون وزیر نفت با کارکنان منطقه خلیج فارس

علیرضا صادق آبادی معاون وزیر نفت با مدیر، معاونین و روسای منطقه خلیج فارس دیدار و گفتگو نمود.

مدیر منطقه خلیج فارس گفت : در این دیدار مسائل و مشکلات اساسی و دغدغه های منطقه در خصوص حفظ و حراست و تعمیرات و نگهداری بهتر کلیه خطوط انتقال نفت، به ویژه هشت رشته خط لوله الحاقی شرکت پخش که مسئولیت تعمیرات و نگهداری از آن به منطقه خلیج فارس سپرده شده است پرداخت.

علیرضا عطار افزود : در این نشست مسائل و مشکلات منطقه مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهای لازم توسط معاون وزیر نفت در جهت تعامل بیشتر شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه هرمزگان و شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه خلیج فارس ارائه شد.

لازم به ذکر است ؛ این نشست با حضورعلیرضاصادق آبادی معاون وزیر نفت ، ناصربابایی معاون شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی، محمد علی دادور مدیر عامل نفت ستاره خلیج فارس برگزار شد .

تحویل بیش از چهار میلیارد لیتر فرآورده های نفتی از خطوط لوله منطقه مرکزی

بیش از چهل و یک میلیون بشکه نفت خام و چهار میلیارد و 790 میلیون لیتر فرآورده های نفتی در شش ماهه نخست سال جاری با پالایشگاه امام خمینی شازند و نواحی پنج گانه پخش تحویل شده است.

به گزارش انرژی امروز به نقل از روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه مرکزی، معاون عملیاتی این منطقه گفت: این منطقه وظیفه اداره خطوط لوله نفت خام و فرآورده های نفتی را در محدوده استان های لرستان، مرکزی ، همدان ، قم و اصفهان بر عهده دارد. مجموع خطوط لوله تحت مدیریت این منطقه به 1600 کیلومتر می رسد.

علی اکبر فضلی خانی افزود: در شش ماهه نخست سالجاری نیز حدود 41 میلیون بشکه نفت خام، یک میلیارد و 610 میلیون لیتر نفت گاز،210 میلیون لیتر نفت سفید،800 میلیون لیتر بنزین بدون سرب،دو میلیارد و 70 میلیون لیتر بنزین یورو4، 30میلیون لیتر بنزین سوپر و 85 میلیون لیتر نفت جت توسط تاسیسات 5 گانه این منطقه با رعایت تمامی استانداردها به مبادی مختلف از جمله پالایشگاه شازند،پخش شازند،ازنا،همدان،قم،ملایر، تحویل داده شده است.

انتقال بیش از یک میلیارد و 190میلیون لیتر نفت خام و فرآوده از خطوط لوله منطقه غرب

سرپرست معاونت عملیات منطقه غرب اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور ماه 651 میلیون و 804 هزار و 499 لیتر نفت خام و 538 میلیون و 383 هزار و 214 لیتر فرآورده با مجموع یک میلیارد و 190 میلیون و 187 هزار و 713 لیتر، از طریق خطوط لوله 8، 10 و 16 اینچ دریافت و به شرکت های مقصد ارسال شده است.

به گزارش انرژی امروز به نقل از روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران- منطقه غرب؛ سید مسلم مسلمی گفت: در مدت یاد شده 54 میلیون و 477 هزار و 591 لیتر نفت خام از طریق خط لوله 8 اینچ نفت شهر- کرمانشاه دریافت و به شرکت پالایش نفت کرمانشاه تحویل و ارسال شده است.

وی عنوان داشت: همچنین میزان 538 میلیون و 383 هزار و 214 لیتر انواع فرآورده از طریق خط لوله 16 اینچ انتقال نفت خام و فرآورده افرینه- کرمانشاه دریافت شده است.

مسلمی ادامه داد: طی مدت یاد شده 313 میلیون و 475 هزار و 618 لیتر انواع فرآورده شامل نفت گاز، بنزین و نفت سفید به شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه تحویل شده است.

وی میزان نفت سفید ارسال شده به شرکت L.A.B پتروشیمی بیستون را 16 میلیون و 842 هزار و 778 لیتر اعلام کرد.

سرپرست عملیات منطقه غرب گفت: همچنین 200 میلیون و 469 هزار و 821 لیتر انواع فرآورده از طریق خط لوله 10 اینچ انتقال فرآورده کرمانشاه-سنندج به تاسیسات انتهایی این شهر ارسال شده است.

مسلمی افزود: در مدت یاد شده 7 میلیون و 595 هزار لیتر نفت گاز به نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج ارسال شد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن