قطع سوخت موتور چاه‌های غیرمجاز

در راستای یکسان سازی آمار و اطلاعات موتورها و چاههای آب کشاورزی در پرتال ساماب و سامانه تجارت آسان، کارگروه بهینه سازی مصرف سوخت در منطقه ایلام تشکیل شد.

به گزارش انرژی امروز، رئیس برنامه ریزی منطقه در این کارگروه ضمن خوش آمدگویی به اهداف طرح بهینه سازی و کنترل مصرف سوخت موتورها و چاههای آب کشاورزی اشاره کرد و گفت: شناسایی موتورها و چاههای آب کشاورزی مجاز و غیر مجاز دیزلی منوط به تعامل و همکاری سه دستگاه اجرایی سازمان جهاد کشاورزی، شرکت منابع آب و شرکت ملی پخش است و در سایه این تعامل، طرح یکسان سازی به نتیجه می رسد.

در ادامه رییس تامین و توزیع منطقه، اظهار کرد: با توجه به اقلیم جغرافیایی موتورها و چاههای آب کشاورزی دیزلی، سازمان جهاد کشاورزی استان بایستی میزان فعالیت آنها را در تمامی فصول سال جهت دریافت سهمیه سوخت به شرکت ملی پخش اعلام کند.

عبدی تصریح کرد: در کارگروه اخیر استانداری مقرر شد که به موتورها و چاههای آب کشاورزی دیزلی غیر مجاز و فاقد پروانه بهره برداری هیچگونه سوختی تعلق نگیرد.

نماینده منابع آب استان با حضور در این نشست، طی سخنانی با اشاره به لزوم تفکیک چاههای آب از موتورهای آب کشاورزی دیزلی در سامانه تجارت آسان، گفت: 217 حلقه چاه آب کشاورزی دیزلی در سطح استان وجود دارد که از این تعداد 57 حلقه به صورت غیر مجاز مشغول فعالیت می باشند.

وی اذعان کرد: منابع آب استان خود را مکلف دانسته که در طرح یکسان سازی آمار و اطلاعات موتورها و چاههای آب کشاورزی در پرتال ساماب و سامانه تجارت آسان تلاش کرده تا برنامه های کارگروه به نتیجه برسد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن