رونمایی از «نامه‌های جاسوس نفتی» با حضور وزیر

مستند نامه‌های یک جاسوس نفتی ساخته مهدی افشار نیک اکران شد.

به گزارش خبرنگار نفت و گاز «انرژی امروز»، این مستند دیروز در باغ کوشک (باشگاه وزارت نفت) با حضور بیژن زنگنه، حبیب الله بیطرف، غلامرضا منوچهری، سید حمید حسینی و بسیاری از مهندسان و فعالان حوزه نفت و فعالان سیاسی و رسانه‌ای اکران خصوصی شد.

در این مستند که مهدی افشارنیک، نویسنده، تهیه کننده و کارگردان آن بود، به حضور نیروهای خارجی در ایران و آثار آن بر زندگی مردم جنوب و البته صنعت نفت پرداخته شد که در این میان مردم عامه و مورخان و متخصصان حوزه نفت هر یک دیدگاه‌های متفاوتی از این حضور داشتند.

مهدی افشارنیک پس از پایان پخش مستند با تشکر از حمایت‌های معنوی بیژن زنگنه و روابط عمومی وزارت نفت و شرکت‌های نفتی برای ساخت این مستند گفت: امیدوارم نفت در جایگاه پیشران توسعه کشور قرار گیرد؛ البته با استفاده هر چه بیشتر از تدبیر و عقلانیت.

اکران این مستند در روزهایی که انعقاد قرارداد با توتال محور بحث محافل سیاسی و رسانه‌ای است؛ می تواند مورد توجه ویژه‌ای قرار گیرد.

وزیر نفت نیز در ابتدای صحبت خود با تشکر از مهدی افشار نیک برای ساخت این مستند گفت: این فیلم قطعا بسیار دیده خواهد شد و امیدوارم اثرگذار باشد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن