احداث 14 ایستگاه هوایی توزیع برق در شهرستان سرخه

مدیر توزیع برق شهرستان سرخه از احداث 14 ایستگاه هوایی توزیع برق با قدرت 885 کیلوولت آمپر در 9 ماهه سال جاری خبر داد.

مهدی پاک طینت، با اشاره به این که دو هزار و 159 متر شبکه فشار ضعیف هوایی و زمینی در زمان مذکور  برقرار شده است، بیان داشت: دو هزار و 511 متر شبکه 20 کیلوولت هوایی و زمینی نیز در این شهرستان دایر شده است.

وی همچنین افزود: طرح اصلاح و بهینه سازی 19 هزار و 308 متر شبکه های توزیع برق در 9 ماهه سال جاری، از زمره فعالیت های صورت گرفته توسط گروه های اجرایی این مدیریت به شمار می رود.

وی با بیان این که یک هزار و 861 متر کابل خودنگهدار توسعه یافته است، تصریح کرد: احداث 272 متر شبکه روشنایی معابر، از دیگر اقدامات به انجام رسیده محسوب می شود.

پاک طینت با ابراز این که 22 پروژه از ابتدای سال تا زمان حاضر به بهره برداری رسیده، اضافه کرد: در راستای اجرایی نمودن این تعداد پروژه، مبلغ 12 میلیارد و 845 میلیون ریال اعتبار صرف شده است. 

وی یادآور شد: برقراری 136 متر شبکه فشار متوسط هوایی به همراه یک دستگاه ترانس 160 کیلوولت آمپر جهت تامین برق مزرعه شتر مرغ، احداث دو دستگاه ترانس به قدرت 225 کیلوولت آمپر واقع در روستاهای مومن آباد و اروانه، بهینه سازی 14 هزار و 560 متر شبکه فشار متوسط هوایی جاده عبدالله آباد و فرعی صفائیه و اصلاح شبکه فشار ضعیف روستای مومن آباد، از جمله اقدامات انجام شده در 9 ماهه امسال است.

وی اضافه کرد: دایرنمودن چهار هزار و 386 متر شبکه 20 کیلوولت هوایی به همراه سه دستگاه ترانس توزیع برق به ظرفیت 100 کیلوولت آمپر جهت تامین برق شرکت گاز و یک حلقه چاه آب مجتمع خدمات رفاهی، بهسازی دو هزار و 500 متر شبکه فشار متوسط هوایی فرعی چاه آب لاسجرد، بهینه سازی دو هزار متر شبکه فشار ضعیف هوایی روستای مومن آباد و احداث یک دستگاه سکسیونر گازی در ابتدای روستای افتر، از اهم برنامه های پیش بینی شده این مدیریت در سه ماهه چهارم سال جاری است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن