معاون اول رئیس جمهوری و وزیر نیرو وارد ایرانشهر شدند

اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری با همراهی وزیر نیرو و شماری از وزرای دولت صبح امروز، سه شنبه، به منظور بررسی مسائل و مشکلات و دیدار با معتمدان، نخبگان، مدیران و کارآفرینان سیستان و بلوچستان وارد ایرانشهر شد.

علاوه بر رضا اردکانیان وزیر نیرو، وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی، صنعت معدن و تجارت، راه و شهرسازی، رئیس فرودگاه‌های کشور و رئیس بنیاد مستعضفان معاون اول رئیس جمهوری را در این سفر همراهی می کنند.

این هیئت در بدو ورود به ایرانشهر مورد استقبال نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، استاندار، فرماندار ویژه ایرانشهر، علما و روحانیون شیعه و سنی و مسئولان استانی و نمایندگان مجلس قرار گرفتند.

شرکت در نشست هم‌اندیشی با نخبگان، معتمدان، جوانان و فعالان اجتماعی جنوب سیستان و بلوچستان در ایرانشهر، سفر به قصرقند، شرکت در نشست معتمدان، جوانان، فعالان اجتماعی و کار آفرینان در زاهدان از مهمترین برنامه های سفر یک روزه جهانگیری به این استان است.

در این سفر موضوعات مربوط به آبرسانی و برق‌رسانی در شهرها و روستاهای سیستان و بلوچستان نیز با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر نیرو بررسی خواهد شد.

سیستان و بلوچستان به عنوان وسیع ترین استان کشور از شمال به استان خراسان جنوبی، از جنوب به دریای عمان با بیش از 310 کیلومتر مرز آبی، از شرق با کشورهای پاکستان و افغانستان با 1100 کیلومتر مرز خشکی و از سمت غرب با استان های کرمان و هرمزگان همجوار است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن