قیمت خوراک پتروشیمی تعدیل می‌شود

در چندسال اخیر و پس از خصوصی‌سازی‌ها، دولت درصدد منطقی کردن نرخ خوراک برآمد و از سوی دیگر بخش خصوصی که سکان مجتمع‌های پتروشیمی را در دست گرفته است نیز تمام تلاش خود را برای دریافت خوراک هرچه ارزان‌تر به کار می‌گیرد.

علی محمد بساق زاده، مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی نیز با اعلام خبر بررسی مجدد قیمت خوراک درمورد گله مدیران برخی هلدینگ‌ها و اصرار برای تعدیل قیمت، اظهار کرد: بررسی قیمت خوراک در مجلس مطرح شده است.

وی با تاکید بر اینکه «برای محاسبه خوراک، همان مبنای وزارت نفت در نظر گرفته می‌شود»، گفت: ضرایب فرمول وزارت نفت ممکن است تغییر کند.

مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی اظهار کرد: برای بررسی قیمت خوراک، کمیسیونی متشکل از نمایندگان وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت نفت و انجمن صنفی شکل گرفت.

بساق‌زاده با اشاره به اینکه بابی باز شده تا ببینیم بهترین روش برای محاسبه قیمت خوراک کدام است، گفت: صحبت از تغییر ضرایب است و چون فرمول قیمت خوراک تصویب شده، تغییر نمی‌کند.

وی با تاکید بر ثابت ماندن فرمول محاسبه قیمت خوراک برای 10 سال آینده و امکان تغییر تنها در بخش ضرایب، گفت: کمیسیون مشترک مذکور دو ـ سه جلسه برگزار کردند اما هنوز به نتیجه نرسیده‌اند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن