10.9 گیگاوات برق بادی جدید به شبکه برق آمریکا میرسد

بر اساس آمار منتشر شده توسط اداره اطلاعات انرژی ایالات متحده (EIA)، اکثر ظرفیت های انرژی جدید امریکا در سال 2019 از منابع انرژی تجدید پذیر به دست می آید.

به گزارش &lt.&lt.انرژی امروز&gt.&gt. از پاور تکنولوژی:  EIA برآورد می کند که 23.7 گیگاوات  به بخش برق ایالات متحده افزوده می شود، که 64 درصد از این انرژی باد و خورشید است و 8.3 گیگاوات  انرژی در سال 2019 بازنشسته خواهد شد و بیش از نیمی از بازنشستگی های برنامه ریزی شده از زغال سنگ می باشد.

از 23.7 گیگاوات  که اضافه خواهد شد، 46٪ (معادل 10.9 گیگاوات) از این مقدار از انرژی بادی تامین می شود، و انرژی باد از پروژه های بزرگی که در تگزاس، ایووا و ایلینوی هستند تامین می شود.

بیشتر از 18% (4.3 گیگاوات) پروژه های مهم از انرژی خورشیدی در تگزاس، کالیفرنیا و کارولینای شمالی می آید. EIA همچنین تخمین می زند که 3.9 گیگابایت انرژی خورشیدی بیشتر در بخش های مسکونی و تجاری مصرف می شود.

اضافات نهایی از گاز طبیعی (34 درصد) و دیگر انرژی های تجدید پذیر و ذخیره سازی باتری (2 درصد) خواهد بود.

تخمین زده می شود که تا پایان سال، 4.5 گیگاوات از نیروگاه های زغال سنگ کنار گذاشته می‌شوند. از جمله این نیروگاه ها، مرکز تولید ناواجو در آریزونا می باشد که در مجموع ۲.۳ گیگاوات از کل است و انتظار می‌رود تا آخر سال ۲۰۱۹ به طور کل بسته شود. این مقدارکم‌تر ازکاهش 13.7 گیگاوات  در سال 2018 است که دومین میزان کاهش ظرفیت زغال سنگ در یک سال است. علی‌رغم قول‌های انتخاباتی دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده در قبال ادامه به تولید زغال سنگ، کاهش تولید زغال‌سنگ کماکان ادامه داشته است.

دو نیروگاه هسته ای در ماساچوست و پنسیلوانیا در ماه سپتامبر نیز بسته خواهند شد، که به طور کلی در مجموع تولید 1.5 گیگاوات (18 درصد) و 2.2 گیگاوات از گاز طبیعی (27 درصد) متوقف خواهد شد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن