آغاز پروژه تبدیل سیستم تر به خشک سیمان شمال

پروژه EPC  بهینه سازی، افزایش ظرفیت و تبدیل سیستم تر به خشک خط یک سیمان سفید شرکت سیمان شمال کلید خورد.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت سیمان شمال، روز سه شنبه مورخ ۹۷ ۰۹ ۲۷ پروژه بهینه سازی، افزایش ظرفیت و تبدیل سیستم تر به خشک خط یک سیمان سفید شرکت سیمان شمال با حضور آقای مهندس داداش مدیر عامل هلدینگ سیدکو و هیئت همراه و با حضور اعضای هیئت مدیره˛ مدیر عامل و مسئولین شرکت سیمان شمال با هزینه ای معادل ۸۸ میلیارد ریال و با ظرفیت ۱۵۰ تن در روز و مصارف ویژه مطابق با استاندارد ایران با طراحی و اجرای شرکت طراح سهند سیمان رسما آغاز گردید.

این قرارداد طی مدت ده ماه عملیات اجرائی خود را به پایان خواهد برد و کلینکری با سفیدی بالای ۹۰ درصد و مقاومت فشاری بالاتر از ۴۵۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع به بازار سنتی خود ارائه خواهد کرد.

لازم به توضیح است که شرکت سیمان شمال اولین تولید کننده سیمان سفید در ایران و حتی در خاورمیانه از سال ۱۳۳۳ بوده است و دارای مشتریان سنتی و وفادار به محصول این شرکت می باشد که انشالله با افزایش کیفیت و کمیت آن رضایت مشتریان خود را بیش از قبل تامین خواهد کرد و ضمن تامین نیازهای بازار سنتی نیم نگاهی هم به بازارهای صادراتی منطقه خواهد داشت.

این پروژه مقدمه ای برای احیای خط ۲ تولید که دارای سیستم تر به ظرفیت ۲۰۰ تن در روز و در حال حاضر متوقف است به شمار می رود که برای تولید انواع محصولات مرتبط با صنعت سیمان در نظر گرفته خواهد شد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن