بهبود تولید محصولات پالایشی با همکاری شرکت‌های فناور داخلی ممکن است

شیخ محمد آل خلیفه، وزیر نفت بحرین بر نیاز به راه حل‌های مهندسی بیشتر و معرفی فن آوری پیشرفته برای چالش‌های مختلف صنعت پالایش در نتیجه رشد جمعیت و افزایش تقاضا تاکید کرد.

وزیرنفت بحرین در جریان کنفرانس خاورمیانه و نمایشگاه فن‌آوری‌های جدید در بحرین ادامه داد، این امر نیاز به همکاری فزاینده بین صنعت پالایش و و شرکت‌های فنآور خواهد داشت که یک چالش برای شرکت های فنآور است تا راه حل هایی را که تولید در شرکت‌های پالایش نفت و بازده مالی  بهبود می‌بخشد، به آنها ارائه کند.

نیاز فوری برای پیدا کردن راه های کارآمد برای بهبود بهره وری عملیاتی و بالابردن کیفیت محصولات فقط در اختیار شرکت‌های فناور داخلی است و نباید این اطلاعات را در خارج از بحرین در اختیار دیگران قرار داد.

وی البته در بخشی از صحبتهایش به همکاری با شرکت های خارجی اشاره کرد و گفت بحرین به دنبال افزایش اقتدار ملی نفت و گاز خود است و سعی می‌کند در این راه با شرکت های مطرح بین المللی همکاری داشته باشد.

این مقام مسئول تصریح کرد: بحرین در نوسازی پالایشگاه‌های نفت خود با شرکت‌های بزرگ همکاری خواهد کرد، اما برای به دست اوردن فناوری فقط روی پای خود می‌ایستد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن