افزایش 15 درصدی مشترکین برق خانگی آذربایجان‌غربی در دولت تدبیر و امید

اکبر ‌حسن‌ بکلو مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی، با اشاره به اینکه از ابتدای شروع به کار دولت تدبیر و امید بیش از 175 هزار مشترک جدید به جمع مشترکان برق استان افزوده شده است، گفت: در حال حاضر بیش از یک میلیون و 238 هزار مشترک در سراسر استان به شبکه متصل هستند.

وی با تاکید بر اینکه از سال 92 تاکنون شاهد رشد 25 درصدی فروش انرژی به مشترکین بوده‌ایم، ادامه داد: براساس ارزیابی صورت گرفته این مسئله در سال 96 به حداکثر رسیده و امسال نیز تا پایان ابتدای دی‌ماه سه میلیون و 496 هزار کیلووات ساعت انرژی به مشترکین فروخته شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق آذربایجان‌غربی اضافه کرد: هم‌اکنون 80.8 درصد مشترکین برق استان خانگی هستند که نسبت به سال 92، افزایش 15.31 درصدی داشته است.

حسن‌بکلو خاطرنشان کرد: از زمان شروع به کار دولت تدبیرو امید و با تلاش‌های صورت گرفته هم‌اکنون قریب به 100 درصد روستاهای استان از نعمت برق برخوردار هستند که این اتفاق مهمی در صنعت برق استان به شمار می رود.

حسن‌بکلو همچنین گفت: طی پنج سال با تلاش‌های صورت گرفته و افزایش 21 درصدی فیدرهای فشارمتوسط و بهبود شبکه، مدت زمان خاموشی به ازای هر مشترک با کاهش 50 درصدی به 1.24 دقیقه در روز رسیده و بنا داریم با بهبود و نوسازی شبکه این رقم را در جهت رفاه حال مشترکین کاهش دهیم.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن