تشکیل هیاتی برای حل مشکلات سیل زدگان لرستان

رئیس دفتر رئیس‌جمهور تاکید کرد: به دستور رئیس جمهور هیاتی متشکل از همه دستگاه های ذیربط به این استان آمده است تا برای کمک و پیگیری خسارات به منازل مسکونی و زیرساخت ها اقدامات لازم را انجام دهد.

دکتر محمود واعظی روز چهارشنبه در پایان سفر به استان لرستان که به نمایندگی از رئیس جمهور برای بازدید، ارزیابی و اتخاذ اقدامات لازم در جهت کمک و جبران خسارات حادثه سیل اخیر به این استان سفر کرده است، در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی درباره تصمیمات دولت برای رفع مشکلات سیل زدگان، با قدردانی از تلاش مسئولان و ستاد بحران استان لرستان برای پیشگیری و اطلاع رسانی به موقع، تاکید کرد: خوشبختانه خسارت جانی در این حادثه نداشتیم و در جلسه شورای مدیریت بحران تصمیمات و اقدامات لازم برای جبران خسارات سیل زدگان اتخاذ شد.

وی  با اشاره به اینکه سازمان راهداری برای ترمیم پل های تخریب شده در این استان وارد عمل شده است، گفت: ابتدا اقدامات لازم برای باز شدن راه ها انجام می شود و سپس با بودجه و برنامه ریزی های درنظر گرفته شده، ترمیم و ساخت پل ها عملیاتی می شود.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور با اشاره به خسارات مالی وارد شده به مردم سیل زده استان لرستان، افزود: ان شاالله با برنامه ریزی های انجام شده مشکلات مردم حل می شود و تنخواهی با اعتبار ۴ میلیارد تومان اختصاص خواهیم داد تا ضروریات و نیازهای اولیه مردم آسیب دیده برطرف شود.

وی ادامه داد: با تشکیل کمیته ای در این استان توسط استاندار، بررسی های لازم انجام و خریدهای ضروری برای مردم انجام می شود.

دکتر واعظی همچنین از مردم فهیم و نجیب استان لرستان قدردانی کرد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن