خط انتقال گاز تربت حیدریه به کاشمر افتتاح شد

در آستانه چهلمین سالگی انقلاب اسلامی و دومین روز از دهه مبارک فجر، طی مراسمی با حضور معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران، مدیران ارشد این شرکت، استاندار خراسان رضوی و جمعی از مقامات استانی و محلی، خط انتقال گاز16 اینچ تربت حیدریه به کاشمر صبح امروز (شنبه 13 بهمن ماه) به بهره برداری رسید.

به گزارش &lt.&lt.انرژی امروز&gt.&gt. از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، بهرام صلواتی معاون مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران در این مراسم با بیان این مطلب اظهار کرد: خط انتقال تربت حیدریه به کاشمر به طول 77 کیلومتر و با هدف تقویت و پایداری گاز شهرستان و روستاهای تربت حیدریه، کاشمر، برداسکن، رپوش، انابد و توسعه صنایع موجود و آتی منطقه از سوی شرکت ملی گاز ایران در دستور کار شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران قرار گرفت.

وی افزود: این پروژه پس از مشخص شدن پیمانکار اجرایی و مشاور آن مطابق زمانبندی و پیمان فی مابین قرار بود طی 15 ماه اجرا شود و بر این اساس در دی ماه سال 96 کلنگ آن زده شد و مقرر شده بود در اردیبهشت سال 98 تزریق گاز شود که خوشبختانه با سرعت بالا و با حفظ کیفیت و رعایت استانداردها  زودتر از موعد مقرربه بهره برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه هزینه این پروژه بالغ بر 650 میلیارد ریال بوده است، گفت: کلیه تجهیزات پروژه مذکور از سوی شرکت های داخلی تامین شده است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن