نظارت بر نفتکش های حامل فرآورده های نفتی به زاهدان بیشتر می شود

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان از اعمال نظارت سختگیرانه و بیش از پیش به نفتکش های حامل فرآورده های نفتی به استان خبر داد.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان، کوروش بالادست در خصوص تمهیدات لازم در زمینه اعمال کنترل نفتکش های ورود به استان، گفت: برای جلوگیری از عرضه خارج از شبکه سوخت به‌زودی در پنج گلوگاه ورودی استان، یگان‌های انتظامی مستقر می شوند.

به گفته وی، سیستم پایش و کنترل محمولات ارسالی از مبدا به استان به صورت آنلاین از طریق VSAT و همچنین بکارگیری دو دستگاه برای شناسایی سوخت جاساز شده غیر مجاز از دیگر اقدامات انجام شده برای کاهش این پدیده مذموم است.

بالا دست هدف از تشکیل این کارگروه را جلوگیری از عرضه و توزیع خارج از شبکه فرآورده های نفتی عنوان و ابراز کرد: هدف اصلی ما تامین سوخت مصرف کنندگان واقعی بوده و اقدامات انجام شده در این کارگروه، حفظ منافع عمومی و صیانت از سرمایه های ملی است .

به گزارش روابط عمومی منطقه زاهدان، توسعه طرح کدینگ کارت های سوخت، هماهنگی بیشتر سازمان های ذیربط در زمینه اجرای طرح توزیع سوخت بر اساس پیمایش بخش حمل و نقل، نصب دستگاه کنترل باک و راه اندازی سیتم (BSS) در دو پایانه مرزی میلک و میرجاوه از مهمترین موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن