عملیات اجرایی آبرسانی به 17 روستای خوانسار و گلپایگان آغاز شد

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزیر نیرو گفت: پیش‌بینی شده با اتمام عملیات اجرایی طرح آبرسانی مجتمع گلسار 22 روستای خوانسار از نعمت آب سالم، بهداشتی و پایدار بهره‌مند شوند.

محسن بختیار در آیین کلنگ‌زنی فاز چهارم مجتمع آبرسانی گلسار شهرستان خوانسار که در مسجد جامع روستای قودجان برگزار شد، افزود: با اتمام فاز چهارم این مجتمع آبرسانی، حدود 11 تا 12 هزار نفر ساکنان روستاهای `قودجان`، `تیدجان` و `شهرک یاسر` در خوانسار از نعمت آب سالم و پایدار بهره‌مند می‌شوند.

وی ادامه داد: با اجرای این طرح 22 روستا و 3 هزار و 500 خانوار در روستاهای شهرستان خوانسار از نعمت آب پایدار بهره‌مند می‌شوند.

بختیار اظهار کرد: فازهای یک، دو و سه این پروژه در سال‌های گذشته به ‌بهره‌برداری رسیده و امیدواریم با پیگیری‌های همکاران در شهرستان و استان شاهد افتتاح کامل طرح باشیم تا هرچه زودتر روستاها از نعمت آب سالم برخوردار شوند.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزیر نیرو با اشاره به تامین آب پروژه مجتمع گلسار خوانسار از سد کوچری افزود: این آب از کیفیت بالایی برخوردار است و امیدواریم با اتمام فاز چهارم و افتتاح آن در آینده‌ای نزدیک شاهد بهره‌مندی 12 هزار نفر خوانساری از آب سالم باشیم.

وی در ادامه این سفر یک‌روزه، با حضور در شهرستان گلپایگان کلنگ آغازبه‌کار 2 پروژه آبرسانی به 14 روستای این شهرستان را به‌زمین زد.

معاون وزیرنیرو خاطرنشان کرد: با تامین اعتبار مورد نیاز این پروژه‌ها، بیش از 7 هزار نفر از آب آشامیدنی سالم بهره‌مند خواهند شد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن