طرح ٢۴ ساعته شدن آب شهری و شرکتی در نفت و گاز آغاجاری

در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی و ارائه خدمات عام المنفعه، طرح افزایش ساعات آبدهی به مناطق شرکتی و شهری در  شرکت انجام شد.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، با تلاش کارشناسان و کارکنان خدمات مهندسی و بهسازی اماکن و تاسیسات و نگهداری و تعمیرات در این طرح، آبدهی به مناطق و اماکن شرکتی و شهری از ١٢ ساعت در روز به ٢۴ ساعت شبانه روز افزایش و خدمتی دیگر از این شرکت به شهرستان امیدیه رقم زده شد.

طرح افزایش میزان آب مصرفی، طی یک اقدام ضربتی در طی کمتر از ٨ ماه با احداث ٢٣ کیلومتر خط لوله انتقال آب از جایزان به امیدیه و حفر دوحلقه چاه عمیق با تلاش کارشناسان و کارکنان نگهداری و تعمیرات، خطوط لوله، ترابری وامورمهندسی و ساختمان جهت تامین آب مصرفی مورد نیاز انجام و در تابستان سال جاری مشکل کمبود آب در بخش قابل توجهی از مناطق و اماکن شرکتی و شهری به نحو مطلوب و شایسته ای مرتفع گردید.

میزان آبدهی ابتدایی با اجرای این طرح از ۴ ساعت در روز به ٨ ساعت و سپس ١٢ ساعت در روز و با انجام عملیات لازم در حال حاضر و به میمنت دهه مبارک فجر به ٢۴ ساعت شبانه روز افزایش یافته است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن