حضور ابتکار در کنفرانس ملی هیدرولوژی آب

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست روز سه شنبه برای شرکت در دومین کنفرانس ملی هیدرولوژی آب ایران وارد فرودگاه شهرکرد شد.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری، معصومه ابتکار برای شرکت در همایش ملی هیدرولوژی آب ایران در دانشگاه شهرکرد به چهارمحال و بختیاری صفر کرده است.

ابتکار همچنین در بازدید از منطقه حفاظت شده تنگ صیاد شهرکرد با محیط بانان این منطقه نیز دیدار و گفت وگو خواهد کرد. حضور در شورای اداری چهارمحال و بختیاری و شرکت در آیین بهره برداری از 7 طرح آبیاری قطره ای از دیگر برنامه های معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در سفر یکروزه به شهرکرد است.

دومین کنفرانس ملی هیدرولوژی آب ایران صبح سه شنبه با حضور معصومه ابتکار معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در دانشگاه شهرکرد آغاز به کار کرد.

 هیدرولوژی و مدیریت منابع آب، هیدرولوژی و انتقال آب بین حوضه ای، هواشناسی و تغییر اقلیم، سیلاب و خشکسالی، مدلسازی در هیدرولوژی، هیدرولوژی شهری و ترابری، کشاورزی و محیط زیست، برف و اقتصاد آب، هیدرولوژی و آبخیزداری از محورهای این کنفرانس 2 روزه است. 

این کنفرانس به همت انجمن علمی هیدرولوژی ایران و با همکاری دانشگاه تهران، مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری، پایگاه استنادی جهان اسلام، استانداری چهارمحال و بختیاری، شرکت آب منطقه ای، اداره کل منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، شرکت آب منطقه ای و آب و فاضلاب و سازمان محیط زیست استان روزهای 20 و 21 تیرماه در دانشگاه شهرکرد برگزار می شود. 

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن