بهره برداری از پروژه گازرسانی به 6 روستاهای شهرستان خاتم در استان یزد

 در ایام ا… دهه فجر پروژه گازرسانی به 6 روستاهای شهرستان خاتم در استان یزد با صرف اعتباری معادل 55 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، علی اکبر میدانشاهی مدیر عامل شرکت گاز استان یزد در این مراسم که با حضور استاندار یزد و همچنین فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان خاتم برگزار شد، اظهار داشت: با بهره مند شدن این 6 روستا از گاز طبیعی، ضریب نفوذ گاز در شهرستان خاتم به 100 درصد رسید.

وی در توضیح این پروژه گفت: پروژه مذکور با اجرای 68 کیلومتر شبکه توزیع، 15 کیلومتر شبکه تغذیه، نصب یک ایستگاه تقلیل فشار TBS به ظرفیت 2 هزار و 500 متر مکعب بر ساعت، نصب یک ایستگاه تقلیل فشار TBS به ظرفیت یک هزار متر مکعب بر ساعت و قابلیت نصب 600 عدد انشعاب خانگی و تجاری صورت پذیرفته است.

میدانشاهی در ادامه و با توجه به پوشش 100 درصدی گاز طبیعی در شهرستان خاتم یادآور شد: جهت دست یابی به این مهم تاکنون در این شهرستان 5 عدد ایستگاه تقلیل فشار (CGS) و 15 عدد ایستگاه تقلیل فشار (TBS) نصب و  522 کیلومتر شبکه اجرا شده که 209 کیلومتر آن شبکه شهری و 313 کیلومتر نیز سهم روستاهای شهرستان است که با اجرای این میزان شبکه گذاری، هر دو شهر هرات و مروست و 44 روستای شهرستان از نعمت گاز برخوردار شده‌اند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن