افزایش 57 برابری ظرفیت ترانس‌های انتقال و فوق توزیع برق غرب

ظرفیت ترانس های انتقال و فوق توزیع شرکت برق منطقه ای غرب در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، 57 برابر نسبت به ابتدای انقلاب افزایش یافته و به 11 هزار و 185 مگاولت آمپر رسید.

علی اسدی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب گفت: در سال 1357 ظرفیت ترانس‌های انتقال و فوق توزیع در این شرکت، 195 مگاولت آمپر بوده که هم اکنون به 11 هزار و 185 مگاولت آمپر رسیده است.

وی افزود: باتوجه به اینکه پیش از انقلاب فقط استان کرمانشاه دارای خط انتقال و فوق توزیع بوده، طبیعتا ظرفیت ترانس های انتقال و فوق توزیع نیز در همین استان بوده است.

اسدی با اشاره به اینکه ظرفیت ترانس های انتقال و فوق توزیع در استان کرمانشاه از 195 مگاولت آمپر در سال 1357 به 5 هزار و 656 مگاولت آمپر در سال 1397 افزایش پیدا کرده افزود: آمارها خبر از رشد 29 برابری ظرفیت ترانس های انتقال و فوق توزیع در این استان می‌دهند.

مدیرعامل برق غرب گفت: به برکت انقلاب اسلامی، هم اکنون ظرفیت ترانس های انتقال و فوق توزیع در استان کردستان به 2 هزار و 975 مگاولت آمپر و در استان ایلام به 2 هزار و 554 مگاولت آمپر رسیده است.

مدیرعامل برق غرب در پایان گفت: ظرفیت ترانس‌های انتقال و فوق توزیع این شرکت در سه استان حوزه استحفاظی و در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به 11 هزار و 185 مگاولت آمپر رسیده و در مجموع نسبت به میزان مشابه خود در ابتدای انقلاب، 57 برابر افزایش یافته است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن