تعامل و همکاری صنعت برق کرمان با کرمان برای خدمات‌رسانی بهتر به مردم

علی افتخاری در این باره گفت: هدف اصلی در شرکت توزیع نیروی برق خدمت رسانی به مردم است و از این رو آنچه اهمیت دارد این است که ما با توجه به ظرفیت موجود و استفاده حداکثری از توان نیروها بتوانیم بهترین عملکرد را در این راستا و نیز تامین اهداف عالی شرکت انجام دهیم.

معاون فروش و خدمات مشترکین این شرکت در دیدار با مسئولان شرکت گاز استان کرمان از آمادگی همکاری صنعت برق با سایر ادارات و دستگاه‌ها درراستای خدمات رسانی بهتر به مردم خبر داد و گفت: صنعت برق به عنوان یک صنعت زیربنایی تلقی می‌شود که حیات سایر صنایع، معادن، کشاورزی به آن وابسته است لذا استفاده از دانش فنی و تکنولوژی‌های روز دنیا برای پیشبرد بهتر اهداف خود در زمینه تامین برق پایدار و باکیفیت به مشترکین یک نیاز است.

افتخاری افزود: بر این اساس شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان، همواره استفاده و به‌کارگیری از ظرفیت شبکه گسترده ارتباطات دیجیتال را برای خود مغتنم می‌شمارد و بدون شک تعامل و همکاری با سایر ادارات نیز فرصتی مناسب برای به روز شدن این صنعت از طریق انتقال تجربه، دانش فنی و آشنایی با سیستم‌های نوین اداری فراهم می‌آورد.

وی با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان به منظور تکریم ارباب رجوع و کاهش مراجعات حضوری از آذر ماه سال جاری کلیه خدمات فروش انشعاب و پس از فروش را به دفاتر پیشخوان دولت واگذار کرده است، اظهار داشت: مردم شمال استان کرمان برای دریافت هرگونه خدمات مربوط به انشعاب برق می‌توانند به صورت الکترونیکی از طریق مراجعه به سایت شرکت یا دفاتر پیشخوان دولت اقدام نمایندو نیاز به هیچ گونه مراجعه حضوری نخواهدبود.

وی توجه به مطالبات مردم را از اولویت‌های کاری شرکت دانست و گفت: با توجه به توسعه و گسترش شبکه‌های اجتماعی و استفاده حداکثری جامعه از فضای مجازی و ارتباطات دیجیتال، این شرکت نیز ازسال گذشته اقدام به طراحی و ایجاد نرم افزار خدمات مشترکین تحت سیستم عامل اندروید نموده است.

وی افزود: با نصب این نرم افزار مشترکین می‌توانند از خدماتی نظیر قبض المثنی، تسویه حساب، پرداخت صورت حساب جاری و… بهره مند شوند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن