گازرسانی به 360 روستای استان لرستان در حال اجراست

 غلامرضا لطفعلیان، مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان گفت: در سال جاری، گازرسانی به روستاها اولویت نخست شرکت گاز استان لرستان است و در همین راستا طرح گازرسانی به 360 روستا در سال جاری و از محل بند «ق» تبصره 2 بودجه سال 1393 کل کشور در حال اجرا است.

وی افزود: با گازرسانی به این تعداد روستا که در شهرستان های مختلف استان قرار دارند حدود 15 هزار خانوار روستایی از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.

لطفعلیان خاطرنشان کرد: در همین راستا کار گازرسانی به تنها شهر بدون گاز استان یعنی شول آباد نیز تعیین تکلیف شده و بزودی وارد مرحله اجرایی خواهد شد .

مدیر عامل شرکت گاز استان لرستان با بیان اینکه در سال های اخیر تمام توان کارکنان در خدمت اهداف شرکت گاز استان بوده و تلاش مجموعه شرکت موجب رضایت هم استانی های عزیز شده، افزود: رضایت مردم بزرگترین پاداشی بوده که شرکت گاز لرستان دریافت داشته و به آن مفتخر است .

وی تصریح کرد: در حال حاضر بیش از 99.5 درصد جمعیت شهری استان از نعمت گاز بهره مند هستند و 89 درصد جمعیت روستائی نیز از گاز استفاده می کنند که طی امسال و سال آینده با  گازرسانی به شمار بیشتری از  روستاهای استان  این رقم از حد استاندارد کشوری فراتر خواهد رفت .

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن