امدادرسانی به 640 نفر در سیل جنوب استان کرمان

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان از امدادرسانی به 12 روستای سیل زده در مناطق جنوبی استان خبر داد و گفت: امدادرسانی به این مناطق همچنان ادامه دارد.

محمد حیدری پور، اظهار کرد: بارش‌های اخیر در جنوب استان کرمان باعث وقوع سیل و آبگرفتگی در شهرستان‌های ارزوئیه، کهنوج، رودبار جنوب و ریگان شده است.

وی با اشاره به اینکه 128 خانوار گرفتار سیل و آبگرفتگی شدند، افزود: 46 نیروی امدادی و پرسنل در قالب 9 تیم در امر امدادرسانی به حادثه دیدگان در روز گذشته حضور یافتند.

حیدری پور با اشاره به 640 نفر حادثه دیده در 12 شهر و روستا در مناطق جنوب استان تصریح کرد: تاکنون به شهر و روستاهای چیل آباد، سالاری، عشایر قاسمی، عشایر منظری، تهمینه، شهرک بندکو، کهنوج امدادرسانی شده و در روستاهای علی‌آباد 800 متری، همت آباد چاه ملک، توکل آباد، کارگاه جهاد، پل توکل آباد در شهرستان ریگان و رودبار جنوب امدادرسانی ادامه دارد.

معاون هلال احمر استان کرمان با اشاره به بکارگیری 9 خودروی امدادی و نجات در این عملیات گفت: تاکنون نایلون، اقلام زیستی و گرمایشی در بین خانوارهای دچار حادثه توسط جمعیت هلال احمر توزیع شده است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن