امنیت سرمایه‌گذاری در ایران با قرارداد توتال تایید شد

سفیر ایران در بروکسل گفت: امضای قرارداد طرح توسعه فاز ۱۱ پارس جنوبی با کنسرسیومی به رهبری شرکت فرانسوی توتال نشان از امنیت و تضمین سرمایه‌گذاری در ایران دارد.

به گزارش انرژی امروز، پیمان سعادت، سفیر ایران در بروکسل در همایش تجاری ایران و لوکزامبورگ، انعقاد قرارداد طرح توسعه فاز ۱۱ پارس جنوبی با شرکت توتال فرانسه را نشان از امنیت و تضمین سرمایه گذاری در ایران دانست و گفت: بعد از برجام هیات‌های تجاری زیادی به ایران رفته و با شرکت‌های مختلف مذاکره کرده و به توافق رسیدند و این روند در حال توسعه است.

وی افزود: اتحادیه اروپا موضع محکمی علیه آمریکا در باره برجام اتخاذ کرده و این نقطه امیدوار کننده‌ای برای توسعه سرمایه‌گذاری و مراودات بین‌المللی در ایران است.

سعادت خطاب به تجار لوکزامبورگی تصریح کرد: برای شکستن یخ‌ها همانطور که پیش‌تر هم به ایران رفتید باید باز هم به ایران سفر کنید و امنیت و تسامح مردم سرزمینم را از نزدیک مشاهده کنید.

سفیر ایران در بروکسل عنوان کرد: ما شاهد افزایش سرمایه گذاری و ورود هیئت‌های تجاری به ایران هستیم و بدون شک کسانی که زودتر در این باره گام بردارند نتیجه بهتری خواهند گرفت.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن