توسعه شبکه حمل و نقل فرآورده‌های نفتی، اولویت شرکت ملی پخش

مدیر تامین و توزیع شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: تقویت و توسعه شبکه حمل ونقل فرآورده‌های نفتی از اولویت های مهم این شرکت است .

مجتبی دلبری در نشستی با حضور اعضا انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل و مالکان نفتکش‌ها در فارس، اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص اقتصادی کشور، ایجاد زمینه و بستر‌های لازم برای مکانیزه کردن، ارتقا سیستم های تخلیه و بارگیری در انبارهای نفت از برنامه های شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی در سال آینده است .

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های منطقه فارس، دلبری ضمن تشکر از عملکرد مطلوب سوخت رسانی در منطقه فارس، بر نقش ویژه تامین و توزیع سوخت در چرخه اقتصادی کشور اشاره کرد و افزود: با هماهنگی های صورت گرفته با سازمان های مربوطه در سطوح ملی و منطقه ای، بسیاری از مشکلات و چالش ها در خصوص حمل و نقل فرآورده برطرف شده است.

در ادامه، مدیر منطقه فارس، با بیان این موضوع که استان فارس از خط انتقال فرآورده برخوردار نیست و تمامی فرآورده مورد نیاز استان از طریق نفتکش تامین و توزیع می شود، اظهار کرد: تحقق این مهم تنها با همکاری همه جانبه و تلاش های صادقانه رانندگان نفتکش و شرکت های حمل ونقل صورت می گیرد .

امیر بنی کریمی همچنین رفع مشکلات و چالش های شبکه حمل ونقل فرآورده‌های نفتی در استان را از اولویت های منطقه دانست و گفت: تلاش می‌شود تا با برنامه ریزی ها و استفاده از روش های مکانیزه این فرایند بصورت مطلوب تر انجام شود .

در پایان این جلسه هم اندیشی نمایندگان رانندگان نفتکش و شرکت های حمل ونقل نیز به بیان مشکلات و مسائل خود همچون تبدیل وضعیت و جایگزینی نفتکش ها در سیستم حمل ونقل، نظارت بر روند توزیع بار، افزایش کرایه حمل و تامین قطعات مورد نیاز نفتکش پرداختند .

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن