گازرسانی به ۳۰۰ روستای خراسان جنوبی در سال آینده

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی اعلام کرد: در سال ۹۷ تعداد ۲۰۰ روستا ، ۵۰۰ واحد صنعتی و ۴ شهر خراسان جنوبی از نعمت گاز بهره مند شدند.

سید محمود هاشمی، مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی در آیین غبارروبی و عطر افشانی امامزادگان شهدای باقریه‌(ع) اظهار کرد: با گازرسانی به شهر دیهوک به عنوان آخرین شهر فاقد گاز در سال جاری، کلیه شهرهای استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

سید محمود هاشمی با بیان اینکه در ماه اخیر جشن گازرسانی به کلیه شهرهای استان و تحت پوشش قراردادن صد درصدی جمعیت شهری خراسان جنوبی را برگزار کردیم، خاطرنشان کرد: عملکرد شرکت گاز استان خراسان جنوبی در بخش گازرسانی به روستاها در سال جاری نسبت به متوسط سنوات گذشته (از ابتدای تشکیل شرکت تاکنون ) حدود  ۱۱ برابر شده است.

هاشمی تصریح کرد: در سال آینده درصورت تخصیص به‌موقع و کامل اعتبارات از محل منابع داخلی شرکت ملی گاز ایران، گازرسانی به ۳۰۰ روستای خراسان جنوبی انجام می شود و دراین صورت بیش از 80 درصد خانوار روستایی در استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: قطعا وظیفه شرکت گاز استان در خدمات‌رسانی به اماکن مقدس و بقاع شریفه به‌صورت جدی در دستور کار بوده و به یاری خداوند با جدیت و توان بیشتری در این راستا حرکت خواهیم کرد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن