80 شناور آماده ارائه خدمات سفرهای نوروزی دریایی

وزیر راه و شهرسازی گفت: امسال در کل نوار ساحلی استان حدود 80 شناور با 5900 صندلی آمادگی عملیات سفرهای نوروزی دریایی مردم را دارند.

محمد اسلامی در حاشیه مراسم آغاز به کار ستاد تسهیل سفرهای دریایی نوروز ۹۸ در بندر شهید حقانی بندرعباس در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به ساماندهی صورت گرفته از امروز در بندرعباس حدود ۴۰ شناور جدید که دارای صلاحیت و کیفیت و لوازم ایمن هستند می‌توانند سفرهای دریایی مردم را از بندر شهید حقانی برقرار کنند

وی تصریح کرد: امسال در کل نوار ساحلی استان هرمزگان حدود ۸۰ شناور با ۵ هزار و ۹۰۰ صندلی آمادگی عملیات سفرهای نوروزی دریایی مردم را دارند، این شناورها در کل شبانه‌روز در مسیرهای مشخص تردد خواهند کرد.

اسلامی خاطرنشان کرد: خوشبختانه امسال امکانات پشتیبانی و تسهیل گری رخ داده که مهم‌ترینش خرید اینترنتی بلیت است و مردم خیلی راحت و سهل می‌توانند بلیت خود را تهیه کنند. خدمات پس‌کرانه‌ای که با همت استاندار هرمزگان ایجاد شده و تعاملی که خود مردم برای پشتیبانی سفر  دارند این شرایط را به وجود آورده است.

وزیر راه و شهرسازی اذعان داشت: امیدواریم مردم در جزایر، سواحل و سفرهای تفریحی و گردشگری نوروز ۹۸ لحظات لذت بخشی را تجربه کنند و سفرهای ایمن و سلامتی را داشته باشند. همه بخش‌های حمل‌ونقل در کشور شامل هوایی، دریایی، ریلی و زمینی آماده اجرای سفرهای نوروزی هستند

وی با بیان اینکه امسال ضریب آمادگی و کمیتی عرضه شده نسبت به سال گذشته در همه بخش‌ها حداقل حدود ۱۵ درصد افزایش داشته است، خاطرنشان کرد: به‌ طور طبیعی پیش‌بینی‌ ما این است که میزان سفرهای نوروزی امسال  نسبت به سال گذشته افزایش داشته باشد.

اسلامی گفت: از مردم می‌خواهیم که در جاده‌ها نیز رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی را داشته باشند تا با بی‌احتیاطی خود ایام نوروز را به کام خود و دیگران تلخ نکنند.

وی تاکید کرد: از همکاران خود در همه حوزه‌های حمل‌ونقل به خاطر تلاش شبانه‌روزی که در همه حوزه ایفا می‌کنند تشکر می‌کنم.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن