عزم راسخ شرکت گاز استان گیلان برای گازرسانی به بخش های صعب العبور و کوهستانی استان

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: در سال جاری، شاهد اتمام عملیات راه آهن شمال بودیم و با برنامه‌ریزی های بعمل آمده، شرکت گاز استان گیلان توانست به ایستگاه های این خط در شهرهای رشت، امام زاده هاشم، رستم آباد و لوشان گازرسانی کند.

حسین اکبر، مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در مراسم تقدیر از کارکنان برتر تکریم ارباب رجوع، نشست بررسی عملکرد شرکت گاز استان گیلان در سال 97 و تبیین برنامه آتی شرکت در سال جدید، ضمن تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت علی (ع)، سالروز ملی شدن صنعت نفت و فرا رسیدن نوروز 98، به بیان گزارشی از اقدامات انجام شده توسط این شرکت در سال 97 پرداخت و با بیان این مطلب، اظهار داشت: مصرف گاز در سال جاری با صرفه جویی های صورت گرفته در بخش خانگی و محدودیت های صورت گرفته برای بخش نیروگاهی سبب شد تا میزان تحویل گاز به حدود 6 میلیارد مترمکعب برسد.

وی با اشاره به اجرای فاز سوم پروزه های بند «ق»، از عزم راسخ شرکت گاز برای گازرسانی به بخش های صعب العبور و کوهستانی استان در سال 98 خبر داد و گفت: هم اکنون خوشه های دیلمان، ملکوت 2 و رودبار4 در حال اجرا است و با برنامه ریزی های بعمل آمده، خوشه سجیران در رودسر، مریان در تالش و گیلاده در آستارا تا اردیبهشت ماه به دست پیمانکار سپرده خواهد شد.

اکبر با بیان اینکه در سال 97 همه CNG های استان، تمامی ایستکاه های  CGS بجز جنوب استان و بالغ بر 200 واحد صنعتی به شبکه ماینتورینگ شرکت گاز متصل هستند، از واحدهای فناوری اطلاعات و اندازه گیری برای تحقق این مهم تشکر و قدردانی کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره به تاکید سالاری، استاندار گیلان در خصوص اهمیت کاهش مصرف انرژی در ادارات گفت: همه ما باید در سال جدید نسبت به کاهش مصرف انرژی بویژه انرژی برق در تابستان و انرژی گاز طبیعی در زمستان تلاش بیشتری کنیم.

وی در پایان بر لزوم کاهش هر چه بیشتر مدت زمان ارائه خدمات و  رسیدگی به درخواست های مشتریان تاکید کرد.

همچنین، در این مراسم محمدحسین ساعتیان، رئیس هیئت مدیره شرکت گاز استان گیلان ضمن تبریک ایام پیش رو از خدمات پرسنل شرکت گاز استان گیلان در سال 97 تجلیل کرد و گفت: با تلاش و زحمت شما همکاران گرامی امسال یکی از شکوفاترین سال های شرکت گاز استان گیلان رقم خورد و شاهد این مدعا، دریافت تندیس سرآمدی شرکت ملی گاز و کسب رتبه برتر دوم در زمینه سلامت اداری است که بیانگر عملکرد صادقانه کارکنان شرکت گاز استان می باشد.

رئیس هیئت مدیره شرکت گاز استان گیلان ابراز امیدواری کرد تا با تلاش و حسن نیت همانند سال گذشته، بتوانیم سال جدید را در کنار یکدیگر به خوبی سپری کنیم.

در این مراسم همچنین معاونت های بهره برداری و مهندسی و اجرای طرح ها و امور مالی، پژوهش و برنامه ریزی به عنوان اعضای هیات مدیره گزارشی از اقدامات انجام شده در سال 97 و برنامه های آتی ارایه کردند.

همچنین در ابتدای این مراسم به میمنت چهل سالگی انقلاب اسلامی از 40 نفر از کارکنان برتر تکریم ارباب رجوع و صیانت از حقوق شهروندی تجلیل و لوح تقدیر به آنان اهدا شد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن