گاز تمام مشترکین استان لرستان وصل است

مدیر عامل شرکت گاز استان لرستان با بیان اینکه گاز در تمام نقاط استان وصل است، گفت: اندک خساراتی که به شبکه گاز در پلدختر وارد شده موجب قطع گاز 4 روستای این شهرستان شد که با تلاش کارکنان شرکت گاز لرستان خطوط گاز این روستاها ترمیم و گاز وصل شد.

غلامرضا لطفعلیان، مدیر عامل شرکت گاز استان لرستان اظهار کرد: شبکه گاز 4 روستای شهرستان نورآباد نیز در سیل صدمه دیده بود که با تلاش کارکنان زحمتکش این شرکت وصل شد. 

وی گفت: از چهارم فروردین سال جاری  به کلیه نیروهای عملیاتی و مدیران شرکت گاز استان آماده باش داده شد و جلسه کمیته بحران شرکت گاز لرستان با حضور مدیران تشکیل و تصمیمات لازم در خصوص کمک به  نقاط بحران‌زا اتخاذ شد.

این مقام مسئول افزود : با توجه به تدام بارش ها در استان هم اکنون آماده باش کامل در شرکت برقرار است تا هم‌استانی‌های عزیز بتوانند در آرامش باشند .

مدیر عامل شرکت گاز لرستان تصریح کرد: در برخی نقاط که مسیرهای ماشین رو در اثر سیلاب شدید از بین رفته بودند لوازم مورد نیاز از جمله لوله و سایر تجهیزات از سوی کارکنان و در مسافت های طولانی حمل شد .

لطفعلیان خاطرنشان کرد: در جلسات و مانورهایی که پیش از این برای آمادگی شرایط اضطراری شبیه سازی شده بود تمهیدات لازم در خصوص چگونگی مدیریت شرایط ایجاد سیل لحاظ شده و نیروهای این شرکت با وظایف خود آشنایی کامل دارند .

وی، ضمن قدردانی از تلاش کارکنان شرکت گاز  لرستان که ایثارگرانه در سخت ترین شرایط کار می کنند ، استمرار گاز و خسارات اندک به تاسیسات و تجهیزات گازرسانی را نشان دهنده سطح بالای استانداردها و آمادگی شرکت گاز لرستان برای مدیریت شرایط بحران دانست. 

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن